dc.contributor.author |
MALAI, Iurie |
|
dc.date.accessioned |
2017-03-01T06:29:46Z |
|
dc.date.available |
2017-03-01T06:29:46Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
MALAI, Iurie. Robustețea testului student (t) în contextul cercetării psihologice. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1, p. 394-397. Bibliogr.- 5 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/536 |
|
dc.description.abstract |
Researchers often claim that the Student`s t-test are robust to violations of the assumptions of normality and homoscedasticity, negating the need to use alternative procedures, but considerable researches indicates that this happens only in a limited number of circumstances. The recent findings about this are examined here. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Psihologie |
en_US |
dc.subject |
Psihologie--cercetari--metode |
en_US |
dc.subject |
Psihologie--testare--metode robuste |
en_US |
dc.subject |
Psihologia studentului--testare--metode robuste |
en_US |
dc.subject |
Cercetare psihologica--metode robuste |
en_US |
dc.title |
Robustețea testului student (t) în contextul cercetării psihologice |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |