REPOZITORIU UPSC

Formarea referențialului axiologic al elevilor prin autoeducație

Show simple item record

dc.contributor.advisor ANTOCI, Diana
dc.contributor.author BICULESCU, Florina–Teodora
dc.date.accessioned 2023-08-21T18:09:46Z
dc.date.available 2023-08-21T18:09:46Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation BICULESCU, Florina–Teodora. Formarea referențialului axiologic al elevilor prin autoeducație: Teză de doctor în științe ale educației: Specialitatea 531.01 – Teoria generală a educației. Chișinău, 2023. 224 p. en_US
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5359
dc.description The purpose of the research is to determine the theoretical and conceptual benchmarks regarding the axiological referential, the axiological education and the development of the axiological referential training program through self-education for primary school students. Objectives of the investigation: identification of the theoretical foundations regarding values, axiological referential and axiological education; description of the evolution of the scientific meaning of the students’ axiological referential; the elucidation of the curricular orientations, the processuality of axiological education and the value of self-education in the formation of the axiological referential of primary education students; establishing the particularities and levels of formation of the axiological referential of primary school students; elaboration of the Conceptual Model of the axiological referential of students; the development and experimental validation of the Program of formation of the axiological referential of primary school students through self-education; formulating conclusions and recommendations. en_US
dc.description.abstract Scopul cercetării constă în determinarea reperelor teoretice și conceptuale privind referențialul axiologic, educația axiologică și elaborarea Programului de formare a referențialului axiologic prin autoeducație la elevii din clasele primare. Obiectivele investigației: identificarea fundamentelor teoretice privind valorile, referențialul axiologic și educația axiologică, autoeducație; descrierea evoluției semnificației științifice a referențialului axiologic al elevilor; elucidarea orientărilor curriculare, a procesualității educației axiologice și a valenței autoeducației în formarea referențialului axiologic al elevilor din învățământul primar; stabilirea particularităților și nivelurilor de formare a referențialului axiologic al elevilor din clasele primare; conceptualizarea teoretică a unui Model conceptual al referențialului axiologic al elevilor; elaborarea și validarea experimentală a Programului de formare prin autoeducație a referențialului axiologic al elevilor din clasele primare; elaborarea concluziilor și recomandărilor. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Referențial axiologic al elevilor en_US
dc.subject Educație axiologică en_US
dc.subject Autoeducație en_US
dc.subject Axiological reference of students en_US
dc.subject Axiological education en_US
dc.subject Self-education en_US
dc.title Formarea referențialului axiologic al elevilor prin autoeducație en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account