REPOZITORIU UPSC

Intervenția individualizată în relația timpurie părinte-copil cu dizabilități

Show simple item record

dc.contributor.author LAPOȘINA, Emilia
dc.contributor.author STRATAN, Valentina
dc.date.accessioned 2017-02-28T08:26:30Z
dc.date.available 2017-02-28T08:26:30Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation LAPOȘINA, Emilia, STRATAN, Valentina. Intervenția individualizată în relația timpurie părinte-copil cu dizabilități.In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1, p. 482-487. Bibliogr.- 3 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/533
dc.description.abstract Education of children with disabilities is to determine, through the organization of living conditions, relationships within the family and outside, the organization of the game, the activity of a complex mechanism of compensation, the rebalancing of personality. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.title Intervenția individualizată în relația timpurie părinte-copil cu dizabilități en_US
dc.type Materialele Conferintei en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account