dc.contributor.author |
STRATAN, Victoria |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-31T17:28:32Z |
|
dc.date.available |
2023-07-31T17:28:32Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
STRATAN, Victoria. Evaluarea competențelor școlare prin probe integrative. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 4: Învățământul preșcolar. Învățământul primar. Chişinău: UST, 2022, pp. 247-252. ISBN 978-9975-76-386-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-386-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5339 |
|
dc.description |
Problemele lumii contemporane reclamă integrarea conținuturilor curriculare prin promovarea inter- și transdisciplinarității, menite să ofere educabililor o viziune integratoare asupra lumii. Articolul își propune configurarea cadrului teoretico-metodologic al evaluării competențelor școlare din perspectiva paradigmei integralității. Demersul se orientează pe elucidarea etapelor proiectării evaluării integrative a rezultatelor școlare, pe exigențele necesare de a fi respectate în selectarea temei generale. Este prezentată o probă de evaluare integrativă ce contribuie la comprehensiunea aspectelor noționale. |
en_US |
dc.description.abstract |
The problems of the contemporary world require the integration of curricular contents by promoting inter- and transdisciplinarity, meant to offer educators an integrative view of the world. The article aims to configure the theoretical-methodological framework of the evaluation of school competencies from the perspective of the integrity paradigm. The approach is based on the elucidation of the design stages of the integrated evaluation of school results, on the requirements to be met in the selection of the general theme. An integrative evaluation test contributing to the comprehension of the notional aspects shall be provided. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Evaluare |
en_US |
dc.subject |
Competență școlară |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Evaluare integrativă |
en_US |
dc.subject |
Probă integrativă |
en_US |
dc.subject |
Assessment |
en_US |
dc.subject |
School competence |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Integrative assessment |
en_US |
dc.subject |
Integrative evidence |
en_US |
dc.title |
Evaluarea competențelor școlare prin probe integrative |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |