dc.contributor.author |
SÂRBU, Svetlana |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-31T17:24:20Z |
|
dc.date.available |
2023-07-31T17:24:20Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
SÂRBU, Svetlana. Formarea competențelor de lectură la elevii din ciclul primar. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 4: Învățământul preșcolar. Învățământul primar. Chişinău: UST, 2022, pp. 243-246. ISBN 978-9975-76-386-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-386-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5338 |
|
dc.description |
Cartea reprezintă o sursă a inteligenței omenești, înglobând în filele ei cunoștințe, sensibilitate, fapte pe care le păstrează intacte un timp nedefinit. Cartea este învățătorul care te conduce la bine, te face să te bucuri, să râzi și să plângi. O carte te îndrumă spre alte cărți și toate împreună formează baza trainică a culturii noastre. Toate celelalte mijloace de răspândire a cunoștințelor rămân subordonate cărții și subordonate vor rămâne oricât de mult se vor perfecționa procedeele tehnice. Prin toate compartimentele ei, lectura își aduce contribuția la dezvoltarea gândirii și la modelarea sentimentelor, asigurând școlarului suportul evoluției sale intelectuale, precum și posibilitatea integrării în viața socială. Cu toată amploarea pe care au luat-o mijloacele tehnice în difuzarea culturii, cartea a rămas un mijloc important de autoinstruire. Ea angajează valori formativ-educative, care își pun amprenta pe întregul comportament al cititorului. |
en_US |
dc.description.abstract |
The Book represents the storage of human knowledge, it contains the full range of information, tenderness, acts which it keeps intact for an undefined period of time. The book is the teacher who guides you on the right path, it can make you sad and sometimes bursts you into laughter or crying. The books links to other books which together form a durable base for our culture. Other types of means for spreading information are subordinated directly to the book and will remain by that during the improving of technology. Through its diversity lecture contributes to the evolution of thinking and slight change of emotions, which insures the pupil with full moral support of his ingenious evolution as well as the possibility of integrity in the social life. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Lectură |
en_US |
dc.subject |
Competență |
en_US |
dc.subject |
Comunicare |
en_US |
dc.subject |
Învățare |
en_US |
dc.subject |
Reading |
en_US |
dc.subject |
Competences |
en_US |
dc.subject |
Communication |
en_US |
dc.subject |
Learning |
en_US |
dc.title |
Formarea competențelor de lectură la elevii din ciclul primar |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |