dc.contributor.author |
OBOROCEANU, Viorica |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-31T17:16:04Z |
|
dc.date.available |
2023-07-31T17:16:04Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
OBOROCEANU, Viorica. Decodificarea textului literar vs atitudini interpretative în condițiile învățării on-line. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 4: Învățământul preșcolar. Învățământul primar. Chişinău: UST, 2022, pp. 230-235. ISBN 978-9975-76-386-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-386-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5336 |
|
dc.description |
O lecție cu utilizarea TIC facilitează formarea atitudinilor interpretative, întrucât este vizuală, colorată, informativă, interactivă, economisește timpul elevului și al profesorului, permite elevului să lucreze în ritmul propriu, permite profesorului să lucreze cu elevii în mod diferit și individual, se autoanalizează, se identifică cu personajul, trăiește în universul cărții, structurându-și o idee proprie. LIVRESQ poate fi o soluție și pentru alte tipuri de materiale interactive. Manuale de utilizare pentru diferite produse, broșuri de prezentare, materiale de reclamă, reviste, toate având incluse elemente interactive, clipuri video sau audio, galerii de imagini, simulări, animații pot fi realizate cu LIVRESQ de orice persoană cu abilități medii de utilizare a calculatorului. |
en_US |
dc.description.abstract |
An ICT lesson facilitates the formation of interpretive attitudes because it is visual, colorful, informative, interactive, saves student and teacher time, allows the student to work at their own pace, allows the teacher to work with students differently and individually, self-analyzes, he identifies with the character, he lives in the universe of the book, he structures his own idea. However, LIVRESQ can also be a solution for other types of interactive materials. User manuals for various products, presentation brochures, advertising materials, magazines, all including interactive elements, video or audio clips, image galleries, simulations, animations can be done with LIVRESQ by anyone with average computer skills. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Atitudine |
en_US |
dc.subject |
Atitudine interpretativă |
en_US |
dc.subject |
Text literar |
en_US |
dc.subject |
TIC |
en_US |
dc.subject |
LIVRESQ |
en_US |
dc.subject |
Attitude |
en_US |
dc.subject |
Interpretive attitude |
en_US |
dc.subject |
Literary text |
en_US |
dc.subject |
ICT |
en_US |
dc.title |
Decodificarea textului literar vs atitudini interpretative în condițiile învățării on-line |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |