REPOZITORIU UPSC

Decodificarea textului literar vs atitudini interpretative în condițiile învățării on-line

Show simple item record

dc.contributor.author OBOROCEANU, Viorica
dc.date.accessioned 2023-07-31T17:16:04Z
dc.date.available 2023-07-31T17:16:04Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation OBOROCEANU, Viorica. Decodificarea textului literar vs atitudini interpretative în condițiile învățării on-line. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 4: Învățământul preșcolar. Învățământul primar. Chişinău: UST, 2022, pp. 230-235. ISBN 978-9975-76-386-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-386-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5336
dc.description O lecție cu utilizarea TIC facilitează formarea atitudinilor interpretative, întrucât este vizuală, colorată, informativă, interactivă, economisește timpul elevului și al profesorului, permite elevului să lucreze în ritmul propriu, permite profesorului să lucreze cu elevii în mod diferit și individual, se autoanalizează, se identifică cu personajul, trăiește în universul cărții, structurându-și o idee proprie. LIVRESQ poate fi o soluție și pentru alte tipuri de materiale interactive. Manuale de utilizare pentru diferite produse, broșuri de prezentare, materiale de reclamă, reviste, toate având incluse elemente interactive, clipuri video sau audio, galerii de imagini, simulări, animații pot fi realizate cu LIVRESQ de orice persoană cu abilități medii de utilizare a calculatorului. en_US
dc.description.abstract An ICT lesson facilitates the formation of interpretive attitudes because it is visual, colorful, informative, interactive, saves student and teacher time, allows the student to work at their own pace, allows the teacher to work with students differently and individually, self-analyzes, he identifies with the character, he lives in the universe of the book, he structures his own idea. However, LIVRESQ can also be a solution for other types of interactive materials. User manuals for various products, presentation brochures, advertising materials, magazines, all including interactive elements, video or audio clips, image galleries, simulations, animations can be done with LIVRESQ by anyone with average computer skills. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Atitudine en_US
dc.subject Atitudine interpretativă en_US
dc.subject Text literar en_US
dc.subject TIC en_US
dc.subject LIVRESQ en_US
dc.subject Attitude en_US
dc.subject Interpretive attitude en_US
dc.subject Literary text en_US
dc.subject ICT en_US
dc.title Decodificarea textului literar vs atitudini interpretative în condițiile învățării on-line en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account