REPOZITORIU UPSC

Avantajele învățării prin cooperare

Show simple item record

dc.contributor.author NOUR, Alexandra
dc.date.accessioned 2023-07-31T17:12:44Z
dc.date.available 2023-07-31T17:12:44Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation NOUR, Alexandra. Avantajele învățării prin cooperare. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 4: Învățământul preșcolar. Învățământul primar. Chişinău: UST, 2022, pp. 225-229. ISBN 978-9975-76-386-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-386-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5335
dc.description Învățarea prin cooperare presupune utilizarea ca metodă instrucțională a grupurilor mici de elevi, astfel încât aceștia să poată lucra împreună, urmând ca fiecare membru al grupului să-și îmbunătățească performanțele proprii și să contribuie la creșterea performanțelor celorlalți membrii ai grupului. Membrii grupului conștientizează că performanțele bune ale acestuia se datorează contribuțiilor lor individuale și invers, performanțele individuale pot fi evidențiate numai dacă performanțele grupului ca întreg sunt bune. Activitățile colaborative asigură creșterea rolului motivației învățării, al autocontrolului și al controlului reciproc, stimulând activismul elevului în interacțiunea sa cu materialul de studiu, cu ceilalți, prin procese de acțiune și transformare a informației. en_US
dc.description.abstract Cooperative learning involves the use of small groups of students as instructional methods so that they can work together, with each group member improving their own performance and helping to increase the performance of other group members. The members of the group are aware that their good performances are due to their individual contributions and vice versa, the individual performances can be highlighted only if the performances of the group as a whole are good. Collaborative activities increase the role of motivation for learning, self-control and mutual control by stimulating the student's activism in his interaction with the study material, with others, through processes of action and transformation of information. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Învățarea prin cooperare en_US
dc.subject Predarea reciprocă en_US
dc.subject Metoda piramidei en_US
dc.subject Strategie en_US
dc.subject Cooperative learning en_US
dc.subject Reciprocal teaching en_US
dc.subject Pyramid method en_US
dc.subject Strategy en_US
dc.title Avantajele învățării prin cooperare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account