dc.contributor.author |
NOUR, Alexandra |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-31T17:12:44Z |
|
dc.date.available |
2023-07-31T17:12:44Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
NOUR, Alexandra. Avantajele învățării prin cooperare. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 4: Învățământul preșcolar. Învățământul primar. Chişinău: UST, 2022, pp. 225-229. ISBN 978-9975-76-386-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-386-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5335 |
|
dc.description |
Învățarea prin cooperare presupune utilizarea ca metodă instrucțională a grupurilor mici de elevi, astfel încât aceștia să poată lucra împreună, urmând ca fiecare membru al grupului să-și îmbunătățească performanțele proprii și să contribuie la creșterea performanțelor celorlalți membrii ai grupului. Membrii grupului conștientizează că performanțele bune ale acestuia se datorează contribuțiilor lor individuale și invers, performanțele individuale pot fi evidențiate numai dacă performanțele grupului ca întreg sunt bune. Activitățile colaborative asigură creșterea rolului motivației învățării, al autocontrolului și al controlului reciproc, stimulând activismul elevului în interacțiunea sa cu materialul de studiu, cu ceilalți, prin procese de acțiune și transformare a informației. |
en_US |
dc.description.abstract |
Cooperative learning involves the use of small groups of students as instructional methods so that they can work together, with each group member improving their own performance and helping to increase the performance of other group members. The members of the group are aware that their good performances are due to their individual contributions and vice versa, the individual performances can be highlighted only if the performances of the group as a whole are good. Collaborative activities increase the role of motivation for learning, self-control and mutual control by stimulating the student's activism in his interaction with the study material, with others, through processes of action and transformation of information. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Învățarea prin cooperare |
en_US |
dc.subject |
Predarea reciprocă |
en_US |
dc.subject |
Metoda piramidei |
en_US |
dc.subject |
Strategie |
en_US |
dc.subject |
Cooperative learning |
en_US |
dc.subject |
Reciprocal teaching |
en_US |
dc.subject |
Pyramid method |
en_US |
dc.subject |
Strategy |
en_US |
dc.title |
Avantajele învățării prin cooperare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |