REPOZITORIU UPSC

Aspecte metodologice ale modelului de învățare „Clasa inversată”

Show simple item record

dc.contributor.author GARBUZ, Daniela
dc.date.accessioned 2023-07-31T16:41:48Z
dc.date.available 2023-07-31T16:41:48Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation GARBUZ, Daniela. Aspecte metodologice ale modelului de învățare „Clasa inversată”. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 4: Învățământul preșcolar. Învățământul primar. Chişinău: UST, 2022, pp. 178-181. ISBN 978-9975-76-386-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-386-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5326
dc.description În acest articol este abordat modelul de învățare „clasa inversată” ceea ce determină o schimbare a rolului profesorului, astfel încât elevii să studieze independent conținuturile de învățare, utilizând diverse surse indicate de profesor, ulterior informația fiind procesată în sala de clasă realizând fixarea, exersarea și aplicarea noilor conținuturi. Această formă de organizare a lecției oferă posibilitatea stimulării și orientării elevilor spre activitatea participativă reală, dezvoltând interesul și motivarea elevilor către învățare. en_US
dc.description.abstract This article addresses the “reverse class” learning model, which leads to a change in the role of the teacher, so that students can independently study the learning content, using various sources indicated by the teacher, subsequently the information is processed in the classroom by fixing, practicing and applying the new contents. This form of organizing the lesson offers the possibility to stimulate and orient the students towards the real participatory activity, developing the interest and motivation of the students towards learning. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Metodă modernă de învățare en_US
dc.subject Modelul clasei inversate en_US
dc.subject Clasă inversată en_US
dc.subject Reverse class en_US
dc.subject Modern learning method en_US
dc.subject Reverse classroom model en_US
dc.title Aspecte metodologice ale modelului de învățare „Clasa inversată” en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account