dc.contributor.author |
CORGHENCEA, Nina |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-31T16:29:33Z |
|
dc.date.available |
2023-07-31T16:29:33Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
CORGHENCEA, Nina. Particularitățile dezvoltării limbajului la elevii de vârstă școlară mică. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 4: Învățământul preșcolar. Învățământul primar. Chişinău: UST, 2022, pp. 160-164. ISBN 978-9975-76-386-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-386-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5323 |
|
dc.description |
Dezvoltarea limbajului școlarilor mici este una dintre cele mai stringente probleme ale școlii moderne. Limbajul prezintă instrumentul comunicării prin intermediul căruia sunt stabilite pârghii de interrelaționare cu maturii și cu semenii, asigură procesul de învățare, determină, în mare măsură, dezvoltarea personalității copilului. Nivelul de dezvoltare a limbajului influențează direct activitatea școlară a elevilor, subdezvoltare acestuia atât la nivel impresiv cât și la nivel expresiv va condiționa o slabă reușită școlară la toate disciplinele, va determina dificultăți de scriere și citire, va spori nivelul anxietății școlare, etc. Astfel, monitorizarea și ameliorarea limbajului va asigura inserția micului școlar la noile condiții cu care se ciocnește în cadrul școlii. |
en_US |
dc.description.abstract |
The development of the language of young schoolchildren is one of the most pressing problems of the modern school. The language represents a communication tool that establishes an interrelationship with the new adults and with the peers, assures the learning process, determines to a large extent the development of the child's personality. The level of language development directly influences the school activity of the students, underdevelopment both at the level of impression and at the expressive level will condition poor school success in all subjects, it will also determine science and reading difficulties, will increase the level of school anxiety, etc. , the monitoring and the improvement of the language will ensure the insertion of the little schoolchild to the new conditions with which he encounters within the school. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Limbaj |
en_US |
dc.subject |
Funcția limbajului |
en_US |
dc.subject |
Activitate școlară |
en_US |
dc.subject |
Language |
en_US |
dc.subject |
Language function |
en_US |
dc.subject |
School activity |
en_US |
dc.title |
Particularitățile dezvoltării limbajului la elevii de vârstă școlară mică |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |