REPOZITORIU UPSC

Particularitățile dezvoltării limbajului la elevii de vârstă școlară mică

Show simple item record

dc.contributor.author CORGHENCEA, Nina
dc.date.accessioned 2023-07-31T16:29:33Z
dc.date.available 2023-07-31T16:29:33Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation CORGHENCEA, Nina. Particularitățile dezvoltării limbajului la elevii de vârstă școlară mică. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 4: Învățământul preșcolar. Învățământul primar. Chişinău: UST, 2022, pp. 160-164. ISBN 978-9975-76-386-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-386-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5323
dc.description Dezvoltarea limbajului școlarilor mici este una dintre cele mai stringente probleme ale școlii moderne. Limbajul prezintă instrumentul comunicării prin intermediul căruia sunt stabilite pârghii de interrelaționare cu maturii și cu semenii, asigură procesul de învățare, determină, în mare măsură, dezvoltarea personalității copilului. Nivelul de dezvoltare a limbajului influențează direct activitatea școlară a elevilor, subdezvoltare acestuia atât la nivel impresiv cât și la nivel expresiv va condiționa o slabă reușită școlară la toate disciplinele, va determina dificultăți de scriere și citire, va spori nivelul anxietății școlare, etc. Astfel, monitorizarea și ameliorarea limbajului va asigura inserția micului școlar la noile condiții cu care se ciocnește în cadrul școlii. en_US
dc.description.abstract The development of the language of young schoolchildren is one of the most pressing problems of the modern school. The language represents a communication tool that establishes an interrelationship with the new adults and with the peers, assures the learning process, determines to a large extent the development of the child's personality. The level of language development directly influences the school activity of the students, underdevelopment both at the level of impression and at the expressive level will condition poor school success in all subjects, it will also determine science and reading difficulties, will increase the level of school anxiety, etc. , the monitoring and the improvement of the language will ensure the insertion of the little schoolchild to the new conditions with which he encounters within the school. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Limbaj en_US
dc.subject Funcția limbajului en_US
dc.subject Activitate școlară en_US
dc.subject Language en_US
dc.subject Language function en_US
dc.subject School activity en_US
dc.title Particularitățile dezvoltării limbajului la elevii de vârstă școlară mică en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account