| dc.contributor.author | ARABADJI, Naira | |
| dc.date.accessioned | 2023-07-31T15:53:42Z | |
| dc.date.available | 2023-07-31T15:53:42Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.citation | ARABADJI, Naira. Comunicarea postlectorală în clasele primare. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 4: Învățământul preșcolar. Învățământul primar. Chişinău: UST, 2022, pp. 132-136. ISBN 978-9975-76-386-8. | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-382-0 | |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-386-8 | |
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5318 | |
| dc.description | Elevii de vârstă școlară mică citesc cu plăcere, cu nerăbdare și curiozitate, manifestându-și admirația sau dezaprobarea față de o anume acțiune sau personaje. Lectura corespunde cu actul lecturii în sine, în aspectele mecanice ale înțelegerii. Postlecura este etapa care include activitățile asupra textului pentru a determina nivelul de înțelegere a acestuia. | en_US |
| dc.description.abstract | Young students read with pleasure, impatience, and curiosity, expressing their admiration or disapproval of a particular action or character. Reading corresponds to the act of reading itself, in the mechanical aspects of understanding. Post-reading is the stage that includes activities on the text to determine its level of understanding. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | Universitatea de Stat din Tiraspol | en_US |
| dc.subject | Lectură | en_US |
| dc.subject | Postlectură | en_US |
| dc.subject | Metodă de învăţare | en_US |
| dc.subject | Reading | en_US |
| dc.subject | Post-reading | en_US |
| dc.subject | Learning method | en_US |
| dc.title | Comunicarea postlectorală în clasele primare | en_US |
| dc.type | Article | en_US |