dc.contributor.author |
ARABADJI, Naira |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-31T15:53:42Z |
|
dc.date.available |
2023-07-31T15:53:42Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
ARABADJI, Naira. Comunicarea postlectorală în clasele primare. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 4: Învățământul preșcolar. Învățământul primar. Chişinău: UST, 2022, pp. 132-136. ISBN 978-9975-76-386-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-386-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5318 |
|
dc.description |
Elevii de vârstă școlară mică citesc cu plăcere, cu nerăbdare și curiozitate, manifestându-și admirația sau dezaprobarea față de o anume acțiune sau personaje. Lectura corespunde cu actul lecturii în sine, în aspectele mecanice ale înțelegerii. Postlecura este etapa care include activitățile asupra textului pentru a determina nivelul de înțelegere a acestuia. |
en_US |
dc.description.abstract |
Young students read with pleasure, impatience, and curiosity, expressing their admiration or disapproval of a particular action or character. Reading corresponds to the act of reading itself, in the mechanical aspects of understanding. Post-reading is the stage that includes activities on the text to determine its level of understanding. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Lectură |
en_US |
dc.subject |
Postlectură |
en_US |
dc.subject |
Metodă de învăţare |
en_US |
dc.subject |
Reading |
en_US |
dc.subject |
Post-reading |
en_US |
dc.subject |
Learning method |
en_US |
dc.title |
Comunicarea postlectorală în clasele primare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |