REPOZITORIU UPSC

Comunicarea postlectorală în clasele primare

Show simple item record

dc.contributor.author ARABADJI, Naira
dc.date.accessioned 2023-07-31T15:53:42Z
dc.date.available 2023-07-31T15:53:42Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation ARABADJI, Naira. Comunicarea postlectorală în clasele primare. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 4: Învățământul preșcolar. Învățământul primar. Chişinău: UST, 2022, pp. 132-136. ISBN 978-9975-76-386-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-386-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5318
dc.description Elevii de vârstă școlară mică citesc cu plăcere, cu nerăbdare și curiozitate, manifestându-și admirația sau dezaprobarea față de o anume acțiune sau personaje. Lectura corespunde cu actul lecturii în sine, în aspectele mecanice ale înțelegerii. Postlecura este etapa care include activitățile asupra textului pentru a determina nivelul de înțelegere a acestuia. en_US
dc.description.abstract Young students read with pleasure, impatience, and curiosity, expressing their admiration or disapproval of a particular action or character. Reading corresponds to the act of reading itself, in the mechanical aspects of understanding. Post-reading is the stage that includes activities on the text to determine its level of understanding. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Lectură en_US
dc.subject Postlectură en_US
dc.subject Metodă de învăţare en_US
dc.subject Reading en_US
dc.subject Post-reading en_US
dc.subject Learning method en_US
dc.title Comunicarea postlectorală în clasele primare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account