dc.contributor.author |
BURCĂ, Anișoara |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-31T14:48:05Z |
|
dc.date.available |
2023-07-31T14:48:05Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
BURCĂ, Anișoara. Cunoașterea preșcolarilor - condiție primordială pentru aplicarea teoriei inteligențelor multiple. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 4: Învățământul preșcolar. Învățământul primar. Chişinău: UST, 2022, pp. 24-30. ISBN 978-9975-76-386-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-386-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5301 |
|
dc.description |
Cunoașterea elevilor este o condiție a îndeplinirii meseriei de dascăl. Teoria inteligențelor multiple ajută la cunoașterea copilului, a înclinațiilor, trăsăturilor morale ale acestuia, prin observații, discuții cu diverse persoane, analiza comportamentului, toate acestea pentru individualizare și tratare diferențiată ca cheie a succesului procesului educativ. Pentru a afla tipul de inteligență predominant la un elev, am conceput un test cu câte 10 premise/afirmații posibile. Tipul de inteligență predominant este acela unde se obține cel mai mare punctaj. |
en_US |
dc.description.abstract |
Knowing the students is a condition of fulfilling the profession of teacher. The Theory of Multiple Intelligences helps to know the child, his inclinations, moral traits, through observations, discussions with various people, behavioral analysis, all for individualization and differentiated treatment as the key to the success of the educational process. In order to find out the predominant type of intelligence in a student, we designed a test with 10 possible premises / statements. The predominant type of intelligence is the one where the highest score is obtained. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Cunoașterea copilului |
en_US |
dc.subject |
Unicitate |
en_US |
dc.subject |
Inteligență |
en_US |
dc.subject |
Inteligență multiplă |
en_US |
dc.subject |
Teoria inteligenței multiple |
en_US |
dc.subject |
Învățare diferențiată |
en_US |
dc.subject |
Child knowledge |
en_US |
dc.subject |
Intelligence |
en_US |
dc.subject |
Uniqueness |
en_US |
dc.subject |
Multiple intelligence |
en_US |
dc.subject |
Multiple intelligence theory |
en_US |
dc.subject |
Differentiated learning |
en_US |
dc.title |
Cunoașterea preșcolarilor - condiție primordială pentru aplicarea teoriei inteligențelor multiple |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |