REPOZITORIU UPSC

Cunoașterea preșcolarilor - condiție primordială pentru aplicarea teoriei inteligențelor multiple

Show simple item record

dc.contributor.author BURCĂ, Anișoara
dc.date.accessioned 2023-07-31T14:48:05Z
dc.date.available 2023-07-31T14:48:05Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation BURCĂ, Anișoara. Cunoașterea preșcolarilor - condiție primordială pentru aplicarea teoriei inteligențelor multiple. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 4: Învățământul preșcolar. Învățământul primar. Chişinău: UST, 2022, pp. 24-30. ISBN 978-9975-76-386-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-386-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5301
dc.description Cunoașterea elevilor este o condiție a îndeplinirii meseriei de dascăl. Teoria inteligențelor multiple ajută la cunoașterea copilului, a înclinațiilor, trăsăturilor morale ale acestuia, prin observații, discuții cu diverse persoane, analiza comportamentului, toate acestea pentru individualizare și tratare diferențiată ca cheie a succesului procesului educativ. Pentru a afla tipul de inteligență predominant la un elev, am conceput un test cu câte 10 premise/afirmații posibile. Tipul de inteligență predominant este acela unde se obține cel mai mare punctaj. en_US
dc.description.abstract Knowing the students is a condition of fulfilling the profession of teacher. The Theory of Multiple Intelligences helps to know the child, his inclinations, moral traits, through observations, discussions with various people, behavioral analysis, all for individualization and differentiated treatment as the key to the success of the educational process. In order to find out the predominant type of intelligence in a student, we designed a test with 10 possible premises / statements. The predominant type of intelligence is the one where the highest score is obtained. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Cunoașterea copilului en_US
dc.subject Unicitate en_US
dc.subject Inteligență en_US
dc.subject Inteligență multiplă en_US
dc.subject Teoria inteligenței multiple en_US
dc.subject Învățare diferențiată en_US
dc.subject Child knowledge en_US
dc.subject Intelligence en_US
dc.subject Uniqueness en_US
dc.subject Multiple intelligence en_US
dc.subject Multiple intelligence theory en_US
dc.subject Differentiated learning en_US
dc.title Cunoașterea preșcolarilor - condiție primordială pentru aplicarea teoriei inteligențelor multiple en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account