REPOZITORIU UPSC

The internet and learner’s autonomy in second language learning

Show simple item record

dc.contributor.author IVANUȚA, Natalia
dc.date.accessioned 2023-07-24T13:41:32Z
dc.date.available 2023-07-24T13:41:32Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation IVANUȚA, Natalia. The internet and learner’s autonomy in second language learning. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 3: Didactica științelor filologice. Chişinău: UST, 2022, pp. 233-239. ISBN 978-9975-76-385-1. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-385-1
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5287
dc.description Unul dintre obiectivele principale ale predării limbii engleze studenților școlilor profesionale este dezvoltarea competenței de comunicare în limba engleză. Elevii ar trebui să posede abilități bune de ascultare și vorbire pentru a se putea integra în comunitatea globală și a dezvolta o carieră de succes. S-a constatat faptul că activitățile individuale desfășurate în afara lecțiilor de limbă engleză sunt nespus de utile în dezvoltarea competențelor de comunicare și în același timp contribuie la formarea autonomiei elevului. Cercetarea relevă avantajele dezvoltării autonomiei elevilor și a factorilor precum motivația și tehnologii digitale văzute că elemente formative in formarea competenței de comunicare în limba engleză la elevi. Considerăm că activitățile sistematice, individuale realizate acasă și în același timp monitorizate de profesor vor contribui la sporirea abilităților de ascultare, citire și scriere ale elevilor și, în același timp, vor dezvolta autonomia acestora. en_US
dc.description.abstract One of the main goals of teaching English to students of professional schools is to develop English communicative competence. Students should possess good listening and speaking skills to be able to integrate in the global community and build up better careers. Extra-classroom activities help teachers to develop better English communicative competence and more autonomous learners. The research reveals the advantages of developing learners` autonomy and factors like motivation and internet technologies by which the competence development is increased. Systematic extra classroom activities monitored by the teacher will contribute to the increase of the students listening, reading, and writing skills and at the same time will develop students’ autonomy. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Educație globală en_US
dc.subject Limbă străină en_US
dc.subject Competență de comunicare en_US
dc.subject Autonomia elevului en_US
dc.subject Global education en_US
dc.subject Foreign language en_US
dc.subject Communicative competence en_US
dc.subject Student autonomy en_US
dc.title The internet and learner’s autonomy in second language learning en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account