REPOZITORIU UPSC

Individual work – extensive reading outside the classroom

Show simple item record

dc.contributor.author HROMOVA, Anastasia
dc.contributor.author PAVLOVA, Ecaterina
dc.date.accessioned 2023-07-24T13:38:07Z
dc.date.available 2023-07-24T13:38:07Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation HROMOVA, Anastasia, PAVLOVA, Ecaterina. Individual work – extensive reading outside the classroom. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 3: Didactica științelor filologice. Chişinău: UST, 2022, pp. 225-232. ISBN 978-9975-76-385-1. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-385-1
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5286
dc.description O competență comunicativă înaltă în limba engleză nu poate fi dezvoltată doar în timpul lecțiilor. La mijlocul secolului al XX-lea, lingviștii moderni au definit mai multe teorii despre modul în care se învață o limbă străină (și, prin urmare, despre cum ar trebui predată). Lingviști, precum Stephen Krashen și Noam Chomsky, au dominat domeniul lingvistic prin Teoria Achiziției Limbii. In mare parte teoria admite faptul că elevul asimilează limba străină mai bine atunci când se confruntă cu situații communicative reale. Autonomia elevului a fost un domeniu major de interes în predarea limbilor străine de aproximativ 30 de ani. Aceasta îmbunătățește calitatea învățării limbilor străine, promovează principiile societăților democratice și pregătește elevii pentru învățarea pe tot parcursul vieții. Acesta este un drept al omului și le permite receptorilor să folosească cât mai bine oportunitățile de învățare în și în afara clasei. Scopul proiectului desfășurat în instituția noastră este de a dezvolta competențele de citire ale elevilor și în același timp de a le îmbunătăți autonomia în procesul de învățare a limbii engleze. Citirea extensivă a fost selectată ca metodă de îmbunătățire a vocabularului, gramaticii și abilităților de vorbire ale elevilor. en_US
dc.description.abstract Good communicative competence in English cannot be developed only in the classroom. In the middle of the 20th century, modern-day linguists tossed about different theories on how language is learned (and thus how it should be taught). Linguists, like Stephen Krashen and Noam Chomsky, broke onto the scene with the Language Acquisition Theory (LAT). A part of LAT suggests that language learners best learn from useful and communicative input. Learner autonomy has been a major area of interest in foreign language teaching for some 30 years. It improves the quality of language learning, promotes the principles of democratic societies, and prepares individuals for life-long learning. This is a human right, and it allows learners to make the best use of learning opportunities in and out of the classroom. The purpose of our project is to develop students` reading competences and namely improve their autonomy in the process of English language learning. Extensive reading was selected as a method of improving students` vocabulary, grammar, and speaking skills. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Competență comunicativă en_US
dc.subject Citire extensivă en_US
dc.subject Vocabular en_US
dc.subject Gramatică en_US
dc.subject Vorbire en_US
dc.subject Autonomia elevului en_US
dc.subject Communicative competence en_US
dc.subject Extensive reading en_US
dc.subject Vocabulary en_US
dc.subject Grammar en_US
dc.subject Speaking en_US
dc.subject Learner`s autonomy en_US
dc.title Individual work – extensive reading outside the classroom en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account