dc.contributor.author |
HROMOVA, Anastasia |
|
dc.contributor.author |
PAVLOVA, Ecaterina |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-24T13:38:07Z |
|
dc.date.available |
2023-07-24T13:38:07Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
HROMOVA, Anastasia, PAVLOVA, Ecaterina. Individual work – extensive reading outside the classroom. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 3: Didactica științelor filologice. Chişinău: UST, 2022, pp. 225-232. ISBN 978-9975-76-385-1. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-385-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5286 |
|
dc.description |
O competență comunicativă înaltă în limba engleză nu poate fi dezvoltată doar în timpul lecțiilor. La mijlocul secolului al XX-lea, lingviștii moderni au definit mai multe teorii despre modul în care se învață o limbă străină (și, prin urmare, despre cum ar trebui predată). Lingviști, precum Stephen Krashen și Noam Chomsky, au dominat domeniul lingvistic prin Teoria Achiziției Limbii. In mare parte teoria admite faptul că elevul asimilează limba străină mai bine atunci când se confruntă cu situații communicative reale. Autonomia elevului a fost un domeniu major de interes în predarea limbilor străine de aproximativ 30 de ani. Aceasta îmbunătățește calitatea învățării limbilor străine, promovează principiile societăților democratice și pregătește elevii pentru învățarea pe tot parcursul vieții. Acesta este un drept al omului și le permite receptorilor să folosească cât mai bine oportunitățile de învățare în și în afara clasei. Scopul proiectului desfășurat în instituția noastră este de a dezvolta competențele de citire ale elevilor și în același timp de a le îmbunătăți autonomia în procesul de învățare a limbii engleze. Citirea extensivă a fost selectată ca metodă de îmbunătățire a vocabularului, gramaticii și abilităților de vorbire ale elevilor. |
en_US |
dc.description.abstract |
Good communicative competence in English cannot be developed only in the classroom. In the middle of the 20th century, modern-day linguists tossed about different theories on how language is learned (and thus how it should be taught). Linguists, like Stephen Krashen and Noam Chomsky, broke onto the scene with the Language Acquisition Theory (LAT). A part of LAT suggests that language learners best learn from useful and communicative input. Learner autonomy has been a major area of interest in foreign language teaching for some 30 years. It improves the quality of language learning, promotes the principles of democratic societies, and prepares individuals for life-long learning. This is a human right, and it allows learners to make the best use of learning opportunities in and out of the classroom. The purpose of our project is to develop students` reading competences and namely improve their autonomy in the process of English language learning. Extensive reading was selected as a method of improving students` vocabulary, grammar, and speaking skills. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Competență comunicativă |
en_US |
dc.subject |
Citire extensivă |
en_US |
dc.subject |
Vocabular |
en_US |
dc.subject |
Gramatică |
en_US |
dc.subject |
Vorbire |
en_US |
dc.subject |
Autonomia elevului |
en_US |
dc.subject |
Communicative competence |
en_US |
dc.subject |
Extensive reading |
en_US |
dc.subject |
Vocabulary |
en_US |
dc.subject |
Grammar |
en_US |
dc.subject |
Speaking |
en_US |
dc.subject |
Learner`s autonomy |
en_US |
dc.title |
Individual work – extensive reading outside the classroom |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |