REPOZITORIU UPSC

Authenticity in fll as a vocabulary booster

Show simple item record

dc.contributor.author BUREA, Svetlana
dc.date.accessioned 2023-07-24T03:53:12Z
dc.date.available 2023-07-24T03:53:12Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation BUREA, Svetlana. Authenticity in fll as a vocabulary booster. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 3: Didactica științelor filologice. Chişinău: UST, 2022, pp. 193-199. ISBN 978-9975-76-385-1. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-385-1
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5279
dc.description Articolul se focusează pe procesul de dobândire a cunoștințelor de vocabular. Cercetări recente arată că predarea vocabularului este problematică, deoarece mulți profesori mai întâmpină dificultăți în predarea lui. Cercetarea încearcă să rezume aspecte importante ale proiectării activităților de predare-învățare a vocabularului, cum ar fi modele de prezentare a cuvintelor și câteva direcții despre cum să construiești strategii eficiente în timp ce se asimilezi un vocabular nou. Autencitatea cuvintelor este văzută ca un aspect care sporește motivația elevilor. Tema acestei lucrări este relevantă, deoarece predarea vocabularului va fi întotdeauna un aspect important al predării limbilor străine; și parte a unui act de comunicare de succes, lăsând în același timp un număr mare de întrebări referitor la studiul său pentru profesori și studenți. en_US
dc.description.abstract The article aims to highlight the process of acquiring vocabulary knowledge. Recent research shows that teaching vocabulary is problematic, as many teachers are unsure of the best practices of teaching vocabulary. The research tries to summarize important aspects of designing activities while teaching-learning vocabulary like, models of words presentation and some guidelines on how to build effective strategies while acquiring new vocabulary. Authenticity of the words is seen as a fact that increases pupils motivation The topic of this work is relevant, since teaching vocabulary will always be one of the main part of foreign language learning and teaching; and part of a successful communication act, while leaving a huge number of questions in its study for teachers and students. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Vocabular en_US
dc.subject Autencitate en_US
dc.subject Motivație en_US
dc.subject Model en_US
dc.subject Strategie en_US
dc.subject Competență en_US
dc.subject Vocabulary en_US
dc.subject Authenticity en_US
dc.subject Motivation en_US
dc.subject Model en_US
dc.subject Strategy en_US
dc.subject Competence en_US
dc.title Authenticity in fll as a vocabulary booster en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account