dc.contributor.author |
ZAHARCIUC, Doina |
|
dc.contributor.author |
STRATAN, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-24T03:35:34Z |
|
dc.date.available |
2023-07-24T03:35:34Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
ZAHARCIUC, Doina, STRATAN, Natalia. Interdisciplinaritatea și transdisciplinaritatea – tendințe actuale în educație. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 3: Didactica științelor filologice. Chişinău: UST, 2022, pp. 169-174. ISBN 978-9975-76-385-1. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-385-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5275 |
|
dc.description |
În contextul ultimelor schimbări din domeniul educațional, sunt necesare anumite restructurări în ceea ce privește modul de predare-învățare-evaluare. Copiii de azi nu sunt cei de ieri, iar necesitățile sunt diferite. De aceea, abordarea interdisciplinară și transdisciplinară sunt niște verigi esențiale în transformarea cu succes a noii metodologii de învățare. |
en_US |
dc.description.abstract |
In the context of the latest changes in education, it is necessary some restructuring in terms of teaching-learning assessment. Today’s children are not yesterday’s and the needs are different. Therefore, the interdisciplinary and transdisciplinary approach are essential in the successful transformation in the new learning methodology. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Abordare |
en_US |
dc.subject |
Literatură |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Approach |
en_US |
dc.subject |
Literature |
en_US |
dc.title |
Interdisciplinaritatea și transdisciplinaritatea – tendințe actuale în educație |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |