| dc.contributor.author | ZAHARCIUC, Doina | |
| dc.contributor.author | STRATAN, Natalia | |
| dc.date.accessioned | 2023-07-24T03:35:34Z | |
| dc.date.available | 2023-07-24T03:35:34Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.citation | ZAHARCIUC, Doina, STRATAN, Natalia. Interdisciplinaritatea și transdisciplinaritatea – tendințe actuale în educație. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 3: Didactica științelor filologice. Chişinău: UST, 2022, pp. 169-174. ISBN 978-9975-76-385-1. | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-382-0 | |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-385-1 | |
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5275 | |
| dc.description | În contextul ultimelor schimbări din domeniul educațional, sunt necesare anumite restructurări în ceea ce privește modul de predare-învățare-evaluare. Copiii de azi nu sunt cei de ieri, iar necesitățile sunt diferite. De aceea, abordarea interdisciplinară și transdisciplinară sunt niște verigi esențiale în transformarea cu succes a noii metodologii de învățare. | en_US |
| dc.description.abstract | In the context of the latest changes in education, it is necessary some restructuring in terms of teaching-learning assessment. Today’s children are not yesterday’s and the needs are different. Therefore, the interdisciplinary and transdisciplinary approach are essential in the successful transformation in the new learning methodology. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | Universitatea de Stat din Tiraspol | en_US |
| dc.subject | Interdisciplinaritate | en_US |
| dc.subject | Transdisciplinaritate | en_US |
| dc.subject | Abordare | en_US |
| dc.subject | Literatură | en_US |
| dc.subject | Interdisciplinarity | en_US |
| dc.subject | Transdisciplinarity | en_US |
| dc.subject | Approach | en_US |
| dc.subject | Literature | en_US |
| dc.title | Interdisciplinaritatea și transdisciplinaritatea – tendințe actuale în educație | en_US |
| dc.type | Article | en_US |