dc.contributor.author |
TABURCEANU, Valerii |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-24T03:32:06Z |
|
dc.date.available |
2023-07-24T03:32:06Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
TABURCEANU, Valerii. Identificarea confuziilor în predarea părților principale de propoziție în școală. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 3: Didactica științelor filologice. Chişinău: UST, 2022, pp. 162-168. ISBN 978-9975-76-385-1. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-385-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5274 |
|
dc.description |
În acest articol ținem să accentuăm o problemă importantă în predarea părților principale de propoziție în școală, cum este cea a depășirii (identificării) confuziilor care apar în predarea lor; vor fi prezentate unele propuneri de evitare (depășire) a acestor dificultăți. |
en_US |
dc.description.abstract |
In this article we want to emphasize an important issue in teaching the main parts of the sentence in school, such as overcoming (identifying) the confusions that appear in their teaching; some proposals to avoid (overcome) these difficulties will be presented. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Gramatica limbii române |
en_US |
dc.subject |
Enunț |
en_US |
dc.subject |
Subiect |
en_US |
dc.subject |
Predicat |
en_US |
dc.subject |
Funcție sintacticală |
en_US |
dc.subject |
Semantic |
en_US |
dc.subject |
Gramatical |
en_US |
dc.subject |
Grammar of the romanian language |
en_US |
dc.subject |
Utterance |
en_US |
dc.subject |
Subject |
en_US |
dc.subject |
Predicate |
en_US |
dc.subject |
Syntactic |
en_US |
dc.subject |
Semantic |
en_US |
dc.subject |
Grammatical function |
en_US |
dc.title |
Identificarea confuziilor în predarea părților principale de propoziție în școală |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |