REPOZITORIU UPSC

Textul liric – între tradiție și modernitate

Show simple item record

dc.contributor.author IANCU, Iuliana
dc.date.accessioned 2023-07-24T02:14:43Z
dc.date.available 2023-07-24T02:14:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation IANCU, Iuliana. Textul liric – între tradiție și modernitate. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 3: Didactica științelor filologice. Chişinău: UST, 2022, pp. 72-78. ISBN 978-9975-76-385-1. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-385-1
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5259
dc.description Cercetarea de față nu își propune re-interpretarea unor aspecte deja mult comentate, ci pur și simplu identificarea unor alte posibilități de receptare a poeziei bacoviene utilizând metode moderne, active-participative, de predare-învățare. Dată fiind tema lucrării și caracterul ei preponderent aplicativ, aceasta va insista asupra unor texte poetice considerate reprezentative, arte poetice selectate din manualele școlare alternative. en_US
dc.description.abstract The present research does not aim at re-interpreting aspects already much commented on, but simply at identifying other possibilities for receiving bacovian poetry using modern, active-participatory, teaching-learning methods. Given the theme of the paper and its predominantly applicative nature, it will insist on poetic texts considered representatives, poetic arts selected from alternative textbooks. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Didactica limbii şi literaturii române en_US
dc.subject Lectură en_US
dc.subject Aspect metodologic en_US
dc.subject Text poetic en_US
dc.subject Text liric en_US
dc.subject Didactics of the romanian language and literature en_US
dc.subject Reading en_US
dc.subject Methodological aspect en_US
dc.subject Poetic text en_US
dc.subject Lyrical text en_US
dc.title Textul liric – între tradiție și modernitate en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account