REPOZITORIU UPSC

Utilizarea instrumentelor digitale în procesul de predare-învățare-evaluare la lecțiile de limba și literatura română

Show simple item record

dc.contributor.author GALAȚANU, Daniela
dc.date.accessioned 2023-07-23T06:07:32Z
dc.date.available 2023-07-23T06:07:32Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation GALAȚANU, Daniela. Utilizarea instrumentelor digitale în procesul de predare-învățare-evaluare la lecțiile de limba și literatura română. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 3: Didactica științelor filologice. Chişinău: UST, 2022, pp. 52-55. ISBN 978-9975-76-385-1. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-385-1
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5256
dc.description Acest articol prezintă modurile de utilizare a instrumentelor digitale în procesul de predare-învățare-evaluare în cadrul orelor de limbă și literatură română. Actualitatea interesului pentru platformele online de tip eLearning în scopuri educaționale este incontestabilă, mai ales reieșind din contextul actual pandemic și învățământul la distanță. Importanța și rolul acestor instrumente prevede și o soluție pentru problema lipsei de interes și atenție la elevi în contextul utilizării metodelor tradiționale de predare-învățare-evaluare. Astfel, este propusă o colecție de platforme educaționale și instrumente digitale, cu accent pe originalitatea și diversitatea acestora, pe funcțiile specifice, avantaje și dezavantaje. en_US
dc.description.abstract This article presents the ways of using digital tools in the teaching-learning-assessment process at Romanian language and literature classes. The actuality of the interest in online eLearning platforms for educational purposes is undeniable, especially in light of the current pandemic context and distance learning. The importance and role of these tools also provide a solution to the problem of lack of interest and attention at pupils in the context of using traditional teaching-learning-assessment methods. Thus, a collection of educational platforms and digital tools is proposed, with an emphasis on their originality and diversity, on their specific functions, advantages and disadvantages. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Didactica limbii şi literaturii române en_US
dc.subject Instrument digital en_US
dc.subject Platformă educațională en_US
dc.subject eLearning en_US
dc.subject Predare-învățare-evaluare en_US
dc.subject Didactics of the romanian language and literature en_US
dc.subject Digital tool en_US
dc.subject Educational platform en_US
dc.subject eLearning en_US
dc.subject Teaching-learning-assessment en_US
dc.title Utilizarea instrumentelor digitale în procesul de predare-învățare-evaluare la lecțiile de limba și literatura română en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account