| dc.contributor.author | CALALB, Mariana | |
| dc.date.accessioned | 2023-07-23T05:37:43Z | |
| dc.date.available | 2023-07-23T05:37:43Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.citation | CALALB, Mariana. Utilitatea platformelor educaționale în cadrul lecțiilor de limba și literatura română. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 3: Didactica științelor filologice. Chişinău: UST, 2022, pp. 12-16. ISBN 978-9975-76-385-1. | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-382-0 | |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-385-1 | |
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5249 | |
| dc.description | La ora actuală, atestăm o adevărată revoluție în domeniul instruirii asistate de calculator. Astfel, s-au deschis noi perspective pentru practica educațională, aceasta fiind completată cu metode moderne de predare-învățare și evaluare în cadrul lecțiilor de limba și literatura română. Învățământul la distanță (e-learning-ul) a devenit o alternativă viabilă a metodelor de educație tradiționale. | en_US |
| dc.description.abstract | At present, we are witnessing a real revolution in the field of computer-assisted learning. Thus, new perspectives were opened for the educational practice, this being completed with modern teachinglearning and evaluation methods within the Romanian language and literature lessons. Distance learning (e-learning) has become a viable alternative to traditional methods of education. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | Universitatea de Stat din Tiraspol | en_US |
| dc.subject | Instruire la distanță | en_US |
| dc.subject | Limba română | en_US |
| dc.subject | Metodă | en_US |
| dc.subject | Platformă educațională | en_US |
| dc.subject | Distance learning | en_US |
| dc.subject | Romanian language | en_US |
| dc.subject | Method | en_US |
| dc.subject | Educational platform | en_US |
| dc.title | Utilitatea platformelor educaționale în cadrul lecțiilor de limba și literatura română | en_US |
| dc.type | Article | en_US |