REPOZITORIU UPSC

Modele psihopedagogice de pregătire către şcoală a copiilor cu deficienţe vizuale

Show simple item record

dc.contributor.author FRUNZE, Olesea
dc.date.accessioned 2017-01-30T06:44:39Z
dc.date.available 2017-01-30T06:44:39Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation FRUNZE, Olesea. Modele psihopedagogice de pregătire către şcoală a copiilor cu deficienţe vizuale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1, p. 468-474. Bibliogr.- 4 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/523
dc.description.abstract Visually impaired children have unique educational and development needs that are direct results of their inability, or limited ability, to observe the environmet and reapond accordingly. This article defines the problems of visual loss that result in unique educational needsand details how khowledge of the impact of the loss of vision is essential for the provision of meaningful services to blind and visually impaired children. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject psihopedagogie speciala en_US
dc.subject copii cu deficiente vizuale--pregatire catre scoala--modele psihopedagogice en_US
dc.subject psihopedagogie speciala corectionala--copii cu deficiente vizuale--pregatire catre scoala en_US
dc.subject psihopedagogie speciala corectionala--copii cu cecitate--pregatire pentru scoala en_US
dc.title Modele psihopedagogice de pregătire către şcoală a copiilor cu deficienţe vizuale en_US
dc.type Materialele Conferintei en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account