dc.contributor.author |
FRUNZE, Olesea |
|
dc.date.accessioned |
2017-01-30T06:44:39Z |
|
dc.date.available |
2017-01-30T06:44:39Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
FRUNZE, Olesea. Modele psihopedagogice de pregătire către şcoală a copiilor cu deficienţe vizuale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1, p. 468-474. Bibliogr.- 4 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/523 |
|
dc.description.abstract |
Visually impaired children have unique educational and development needs that are direct results of their inability, or limited ability, to observe the environmet and reapond accordingly. This article defines the problems of visual loss that result in unique educational needsand details how khowledge of the impact of the loss of vision is essential for the provision of meaningful services to blind and visually impaired children. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
psihopedagogie speciala |
en_US |
dc.subject |
copii cu deficiente vizuale--pregatire catre scoala--modele psihopedagogice |
en_US |
dc.subject |
psihopedagogie speciala corectionala--copii cu deficiente vizuale--pregatire catre scoala |
en_US |
dc.subject |
psihopedagogie speciala corectionala--copii cu cecitate--pregatire pentru scoala |
en_US |
dc.title |
Modele psihopedagogice de pregătire către şcoală a copiilor cu deficienţe vizuale |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |