dc.contributor.author |
IGNĂTESCU, Valerica |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-19T04:15:57Z |
|
dc.date.available |
2023-07-19T04:15:57Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
IGNĂTESCU, Valerica. Educatia STEAM în predarea chimiei- cuprul. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 2: Didactica științelor naturii. Chişinău: UST, 2022, pp. 175-181. ISBN 978-9975-76-384-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-384-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5238 |
|
dc.description |
Spre deosebire de lecțiile clasice din sistemul tradițional de învățământ, unde profesorul predă și copilul ascultă, STEAM este o metodă activă, aplicată, constructivistă, de a „învăța prin a face”. Am aplicat această metodă la clasă în lecții în care am promovat și utilizat metode de predare bazate pe investigare și analiză directă, pentru a implica elevii în mod direct. Lucrarea prezintă un proiect de lecție în care am aplicat această metodă. |
en_US |
dc.description.abstract |
Unlike the classical lessons of the traditional education system, where the teacher teaches and the learner listens, STEAM is an active, applied and constructive method, based on “learning by doing”. I have used this method in my classes, where I have promoted and used teaching techniques based on investigation and direct analysis in order to actively involve the learners in the lesson. This paper presents a lesson plan in which I have applied this method. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Metodă de predare a chimiei |
en_US |
dc.subject |
Proiect STEAM |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Cupru |
en_US |
dc.subject |
Chemistry teaching method |
en_US |
dc.subject |
STEAM project |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Copper |
en_US |
dc.title |
Educatia STEAM în predarea chimiei- cuprul |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |