REPOZITORIU UPSC

Învățarea chimiei prin problematizare

Show simple item record

dc.contributor.author CORCIU, Eugenia
dc.contributor.author CHIȘCA, Diana
dc.date.accessioned 2023-07-19T03:42:22Z
dc.date.available 2023-07-19T03:42:22Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation CORCIU, Eugenia, CHIȘCA, Diana. Învățarea chimiei prin problematizare. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 2: Didactica științelor naturii. Chişinău: UST, 2022, pp. 149-155. ISBN 978-9975-76-384-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-384-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5234
dc.description În contextul actual se impune o reorientare a activității instructiv-educative desfășurată de către dascăli în sensul utilizării frecvente a metodelor moderne de predare-învățare deoarece acestea sunt cele care asigură reușita în educație, procentul ,,analfabeților funcționali” reducându-se simțitor. Metodele de învățământ pot fi definite ca „modalități de acțiune cu ajutorul cărora, elevii, în mod independent sau sub îndrumarea profesorului, își însușesc cunoștințe, își formează priceperi și deprinderi, aptitudini, atitudini, concepția despre lume și viață”(M. Ionescu). Problematizarea este o metodă de cercetare științifică deoarece marile descoperiri științifice au pornit de la identificarea unor probleme, și rezolvarea lor s-a concretizat în descoperirea unor legi și teorii. en_US
dc.description.abstract In the current context, it is necessary to reorient the instructive-educational activity carried out by teachers in the sense of frequent use of modern teaching-learning methods because they are the ones that ensure success in education, the percentage of "functional illiterates" being significantly reduced. Teaching methods can be defined as "ways of action with which students, independently or under the guidance of the teacher, acquire knowledge, develop their skills and abilities, aptitudes, attitudes, conception of the world and life" (M. Ionescu). Problematization is a method of scientific research because the great scientific discoveries started from the identification of some problems, and their solution materialized in the discovery of some laws and theories. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Metodă de predare a chimiei en_US
dc.subject Problematizare en_US
dc.subject Situație-problemă en_US
dc.subject Cercetare en_US
dc.subject Chemistry teaching method en_US
dc.subject Problematization en_US
dc.subject Problem-solving en_US
dc.subject Research en_US
dc.title Învățarea chimiei prin problematizare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account