dc.contributor.author |
CHITIALĂ, Roxana - Delia |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-19T03:30:40Z |
|
dc.date.available |
2023-07-19T03:30:40Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
CHITIALĂ, Roxana - Delia. Abordarea stilurilor de învățare – proiect didactic. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 2: Didactica științelor naturii. Chişinău: UST, 2022, pp. 131-134. ISBN 978-9975-76-384-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-384-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5231 |
|
dc.description |
Datorită faptului că suntem diferiți, modul în care învățăm este diferit. Elevii preferă experiențele de învățare în care sunt activ implicați, astfel ei vor obține rezultate mai bune și vor avea succes la scoală. Ei învață mai repede atunci când noile achiziții sunt utile și practicate în viată de zi cu zi, precum și în viitor. Elevii care își cunosc stilul de învățare sunt mai angajați în procesul de învățare, au încredere în ei, se simt mai independenți. Ultimele cercetări asupra creierului afirma că atunci când modalitățile de învățare sunt adaptate rezultatelor obținute la analiza sau testarea stilurilor de învățare, elevii vor reține cu mai puțin efort ți vor fi capabili să realizeze creșterea performanțelor școlare. |
en_US |
dc.description.abstract |
Because we are different, the way we learn is different. Students prefer the learning experiences in which they are actively involved, so they will get better results and be successful in school. They learn faster when new acquisitions are useful and practiced in everyday life as well as in the future. Students who know their learning style are more engaged in the learning process, they trust them, they feel more independent. The latest research on the brain states that when learning methods are adapted to the results obtained by analyzing or testing learning styles, students will retain less effort and will be able to increase school performance. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Proiect didactic |
en_US |
dc.subject |
Stil de învăţare auditiv |
en_US |
dc.subject |
Stil de învăţare vizual |
en_US |
dc.subject |
Stil de învăţare practic |
en_US |
dc.subject |
Didactic project |
en_US |
dc.subject |
Auditory learning style |
en_US |
dc.subject |
Visual learning style |
en_US |
dc.subject |
Practical learning style |
en_US |
dc.title |
Abordarea stilurilor de învățare – proiect didactic |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |