REPOZITORIU UPSC

Abordarea stilurilor de învățare – proiect didactic

Show simple item record

dc.contributor.author CHITIALĂ, Roxana - Delia
dc.date.accessioned 2023-07-19T03:30:40Z
dc.date.available 2023-07-19T03:30:40Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation CHITIALĂ, Roxana - Delia. Abordarea stilurilor de învățare – proiect didactic. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 2: Didactica științelor naturii. Chişinău: UST, 2022, pp. 131-134. ISBN 978-9975-76-384-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-384-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5231
dc.description Datorită faptului că suntem diferiți, modul în care învățăm este diferit. Elevii preferă experiențele de învățare în care sunt activ implicați, astfel ei vor obține rezultate mai bune și vor avea succes la scoală. Ei învață mai repede atunci când noile achiziții sunt utile și practicate în viată de zi cu zi, precum și în viitor. Elevii care își cunosc stilul de învățare sunt mai angajați în procesul de învățare, au încredere în ei, se simt mai independenți. Ultimele cercetări asupra creierului afirma că atunci când modalitățile de învățare sunt adaptate rezultatelor obținute la analiza sau testarea stilurilor de învățare, elevii vor reține cu mai puțin efort ți vor fi capabili să realizeze creșterea performanțelor școlare. en_US
dc.description.abstract Because we are different, the way we learn is different. Students prefer the learning experiences in which they are actively involved, so they will get better results and be successful in school. They learn faster when new acquisitions are useful and practiced in everyday life as well as in the future. Students who know their learning style are more engaged in the learning process, they trust them, they feel more independent. The latest research on the brain states that when learning methods are adapted to the results obtained by analyzing or testing learning styles, students will retain less effort and will be able to increase school performance. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Proiect didactic en_US
dc.subject Stil de învăţare auditiv en_US
dc.subject Stil de învăţare vizual en_US
dc.subject Stil de învăţare practic en_US
dc.subject Didactic project en_US
dc.subject Auditory learning style en_US
dc.subject Visual learning style en_US
dc.subject Practical learning style en_US
dc.title Abordarea stilurilor de învățare – proiect didactic en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account