dc.contributor.author |
PUȚUNTICĂ, Anatolie |
|
dc.contributor.author |
MOTRUC, Ala |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-17T04:12:32Z |
|
dc.date.available |
2023-07-17T04:12:32Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
PUȚUNTICĂ, Anatolie, MOTRUC, Ala. Abordare STEM în studierea geografiei. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 2: Didactica științelor naturii. Chişinău: UST, 2022, pp. 62-65. ISBN 978-9975-76-384-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-384-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5220 |
|
dc.description |
Conform principiilor educației STEM, abordarea științei, tehnologiei, ingineriei și matematicii nu se face separat, ci integrat, mulți și transdisciplinar și pe baza unor aplicații din lumea reală. Disciplina Geografia realizează un transfer de informații și de metode de cercetare din mai multe științe și domenii conexe. Din această perspectivă, geografia ar trebui să includă, să vizeze ca scop și să asigure o educație STEM. |
en_US |
dc.description.abstract |
According to the principles of STEM education, the approach of science, technology, engineering and mathematics is not done separately, but integrated, multitudinal and transdisciplinary based on the real world applications. As a science, Geography transfers information and research methods from several sciences and related fields. From this perspective, geography should include, aim and provide STEM education. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Geografie |
en_US |
dc.subject |
STEM |
en_US |
dc.subject |
Activitate de învățare |
en_US |
dc.subject |
Învățarea bazată pe proiecte |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Pluridisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Geography |
en_US |
dc.subject |
STEM |
en_US |
dc.subject |
Learning activity |
en_US |
dc.subject |
Project-based learning |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Multidisciplinarity |
en_US |
dc.title |
Abordare STEM în studierea geografiei |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |