REPOZITORIU UPSC

Abordarea interdisciplinară la istorie si geografie în învățământul gimnazial

Show simple item record

dc.contributor.author PUȚUNTICĂ, Anatolie
dc.contributor.author GHEORGHELAȘ - RABEI, Violeta
dc.date.accessioned 2023-07-17T04:03:19Z
dc.date.available 2023-07-17T04:03:19Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation PUȚUNTICĂ, Anatolie, GHEORGHELAȘ - RABEI, Violeta. Abordarea interdisciplinară la istorie si geografie în învățământul gimnazial. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 2: Didactica științelor naturii. Chişinău: UST, 2022, pp. 48-52. ISBN 978-9975-76-384-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-384-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5218
dc.description Formarea capacității de a reflecta asupra lumii, de a formula și de a rezolva probleme în baza relaționării cunoștințelor din diferite domenii, reprezintă prima finalitate pe care și-o propune școala. În lucrarea prezentată se analizează relații de interdisciplinaritate la istorie și geografie, pe anumite unități de învățare, relativ similar cum ar fi: Călători și călătorii; Evoluții în spațiu și timp; Economia mondială și națională; Harta politică, caracteristica statelor; Problemele globale ale omenirii: ecologică, alimentară; Monumente și locuri remarcabile, ș.a. en_US
dc.description.abstract This study analyzes interdisciplinary relationships in history and geography on certain learning units, such as: Travelers and travel; Evolutions in space and time; World and national economy; Political map, state’s characteristics; The global problems of mankind: ecological, food; Remarkable monuments and places, etc. The interdisciplinary approach makes learning a much more enjoyable process for students, so that theoretical terminology no longer seem abstract, but on the contrary, so that it could establish connections with everything around them. This study is an evidence of the naturally interdisciplinarity between these two disciplines. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Geografie en_US
dc.subject Metodă de predare a geografiei en_US
dc.subject Interdisciplinaritate en_US
dc.subject Transdisciplinaritate en_US
dc.subject Competență-cheie en_US
dc.subject Competență-specifică en_US
dc.subject Instuire en_US
dc.subject Geography en_US
dc.subject Geography teaching method en_US
dc.subject Interdisciplinarity en_US
dc.subject Transdisciplinarity en_US
dc.subject Key competence en_US
dc.subject Specific competence en_US
dc.subject Instruction en_US
dc.title Abordarea interdisciplinară la istorie si geografie în învățământul gimnazial en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account