dc.contributor.author |
VASCAN, Teodora |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-11T03:17:43Z |
|
dc.date.available |
2023-07-11T03:17:43Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
VASCAN, Teodora. Sugestii de creare a lecţiilor STEAM. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 1: Didactica științelor exacte. Chişinău: UST, 2022, pp. 330-336. ISBN 978-9975-76-383-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-383-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5173 |
|
dc.description |
Noile profiluri curriculare și de învățare din procesul educaţional din Republica Moldova justifică aplicarea metodologiei STEAM (Știință, Tehnologie, Inginerie, Artă și Matematică). În acest articol vor fi prezentate unele sugestii despre cum profesorii să-și dezvolte propriile lecții STEM şi care sunt componentele unei lecţii STEAM? |
en_US |
dc.description.abstract |
The new curricular and learning profiles in the educational process in the Republic of Moldova justify the application of the STEAM methodology (Science, Technology, Engineering, Art and Mathematics). This article will present some suggestions on how teachers can develop their own STEM lessons and what are the components of a STEAM lesson? |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Educaţue STEAM |
en_US |
dc.subject |
Abordare STEAM |
en_US |
dc.subject |
Lecţie STEAM |
en_US |
dc.subject |
STEAM education |
en_US |
dc.subject |
STEAM approach |
en_US |
dc.subject |
STEAM lesson |
en_US |
dc.title |
Sugestii de creare a lecţiilor STEAM |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |