REPOZITORIU UPSC

Abordări constructiviste la lecția de fizică

Show simple item record

dc.contributor.author CALALB, Mihail
dc.contributor.author ZELENSCHI, Irina
dc.date.accessioned 2023-07-10T03:27:38Z
dc.date.available 2023-07-10T03:27:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation CALALB, Mihail, ZELENSCHI, Irina. Abordări constructiviste la lecția de fizică. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 1: Didactica științelor exacte. Chişinău: UST, 2022, pp. 264-268. ISBN 978-9975-76-383-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-383-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5144
dc.description Este descrisă evoluția paradigmelor educaționale constructiviste și este arătat factorul de impact al unor procedee constructiviste asupra succesului școlar al elevilor. Este arătată diferența calitativă între învățare activă și înțelegere. Sunt descrise componentele conceptului constructivist de asumare a învățării: efortul cognitiv și intelectual, metacogniția și comunicarea bidirecțională elev – profesor – elev. Este arătat că rezultatele obținute sunt în corespundere cu teoria învățării și predării vizibile. en_US
dc.description.abstract The article describes the evolution of educational paradigms and gives the impact of constructivist teaching approaches on academic success of school students. The research underlines the quality difference between learning by doing and learning by understanding and presents the components of constructivist concept of learning by being: cognitive and intellectual effort, metacognition and two-way communication channel student – teacher – student. The obtained results are in accordance with the theory of visible teaching and learning. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Metodă de predare a fizicii en_US
dc.subject Predare constructivistă en_US
dc.subject Metacogniție en_US
dc.subject Efort cognitiv en_US
dc.subject Feedback en_US
dc.subject Method of teaching physics en_US
dc.subject Constructivist teaching en_US
dc.subject Metacognition en_US
dc.subject Cognitive effort en_US
dc.subject Feedback en_US
dc.title Abordări constructiviste la lecția de fizică en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account