REPOZITORIU UPSC

Evaluarea formativă interactivă – modă sau imperativ al timpului?

Show simple item record

dc.contributor.author BALMUȘ, Olga
dc.date.accessioned 2023-07-09T03:27:43Z
dc.date.available 2023-07-09T03:27:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation BALMUȘ, Olga. Evaluarea formativă interactivă – modă sau imperativ al timpului? În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 1: Didactica științelor exacte. Chişinău: UST, 2022, pp. 190-193. ISBN 978-9975-76-383-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-383-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5133
dc.description.abstract Prezenta lucrare pune în evidență actualitatea conceptului de evaluare formativă interactivă. Se explică diferența dintre formele de evaluare care pot fi aplicate la clasă. Autorul indică modalitățile de aplicare a evaluării formative interactive în timpul lecțiilor. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Evaluare formativă en_US
dc.subject Evaluare sumativă en_US
dc.subject Interactivitate en_US
dc.subject Progres en_US
dc.title Evaluarea formativă interactivă – modă sau imperativ al timpului? en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account