REPOZITORIU UPSC

Mijloace informatice și resurse educaționale recomandate pentru studierea metodelor experimentale

Show simple item record

dc.contributor.author CERNEI, Andriana
dc.date.accessioned 2023-07-08T09:06:41Z
dc.date.available 2023-07-08T09:06:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation CERNEI, Andriana. Mijloace informatice și resurse educaționale recomandate pentru studierea metodelor experimentale. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 1: Didactica științelor exacte. Chişinău: UST, 2022, pp. 126-131. ISBN 978-9975-76-383-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-383-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5123
dc.description Varietatea și frecvența schimbărilor ce se petrec în lume, dar şi în Republica Moldova, reprezintă o imensă provocare pentru toţi actanții sistemului de învățământ. Acceptarea tuturor provocărilor apărute în toate domeniile inclusiv cel educațional, a servit drept bază pentru redimensionarea procesului, a resurselor educaţionale, dar şi a finalităţilor acestuia. Modificarea curriculumului la Informatică în anul 2019, a venit ca un răspuns la aceste modificări, contribuind la satisfacerea necesităţii din ce în ce mai stringente de actualizare continuă a cunoştinţelor şi a competenţelor aferente domeniului, în condiţiile unei pieţe internaţionale a forţei de muncă din ce în ce mai extinse, urmărind totodată, o mai mare eficienţă şi echitate. În acest context, se înscrie şi introducerea modulelor la alegere în curriculum 2019. În acest articol se realizează o scurtă trecere în revistă a conceptelor de strategie didactică, tehnologie didactică și mijloacele informatice și resursele educaționale recomandate pentru studierea modulului 5B „Metode experimentale în științele umanistice”, ciclul liceal, clasa a XII-a. en_US
dc.description.abstract The variety and frequency of changes taking place in the world, but also in the Republic of Moldova, is a huge challenge for all actors in the education system. Accepting these challenges in all areas, including education, served as a basis for resizing the process, educational resources and also its purposes. The change in the IT curriculum in 2019 came as a response to these changes, contributing to meeting the increasingly urgent need for continuous updating of knowledge and skills related to the field, in the conditions of an international labor market, which are more extensive, while pursuing greater efficiency and fairness. In this context, the introduction of optional modules in the 2019 curriculum is also included. This article provides a brief overview of the concepts of teaching strategy, teaching technology and the recommended computer and educational resources for studying module 5B "Experimental methods in the humanities", high school, 12th grade. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Educație en_US
dc.subject Curriculum en_US
dc.subject Informatica en_US
dc.subject Liceu en_US
dc.subject Realizarea experimentelor en_US
dc.subject Resursă educațională en_US
dc.subject Mijloc informatic en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject Curriculum en_US
dc.subject Computer science en_US
dc.subject High school en_US
dc.subject Experimentation en_US
dc.subject Educational resources en_US
dc.subject Computer technology en_US
dc.title Mijloace informatice și resurse educaționale recomandate pentru studierea metodelor experimentale en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account