REPOZITORIU UPSC

Utilizarea aplicațiilor standard în cadrul orelor de matematică și informatică

Show simple item record

dc.contributor.author BRAICOV, Andrei
dc.date.accessioned 2023-07-07T03:36:33Z
dc.date.available 2023-07-07T03:36:33Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation BRAICOV, Andrei. Utilizarea aplicațiilor standard în cadrul orelor de matematică și informatică. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 1: Didactica științelor exacte. Chişinău: UST, 2022, pp. 108-115. ISBN 978-9975-76-383-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-383-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5119
dc.description Competiția acerbă pentru escaladarea culmilor competenței digitale prin căutarea celor mai complexe soluții (all-in-one) lasă în umbră (pe nedrept) instrumentele digitale și aplicațiile standard care ne stau la îndemână și pe care le utilizăm zilnic în alte domenii decât Educația. În acest articol sunt prezentate modalități de valorificare a aplicațiilor standard pentru digitalizarea rațională și îmbunătățirea lecțiilor de matematică și informatică. en_US
dc.description.abstract The fierce competition for escalating the peaks of digital competence by searching for the most complex solutions (all-in-one) overshadows (unfairly) the digital tools and standard applications that are at our fingertips and that we use daily in areas other than Education. This article presents ways to capitalize on standard applications for the rational digitization and improving of math and informatics lessons. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Matematică en_US
dc.subject Informatică en_US
dc.subject Lecție en_US
dc.subject Competența digitală en_US
dc.subject Mathematics en_US
dc.subject Informatics en_US
dc.subject Lesson en_US
dc.subject Digital competence en_US
dc.title Utilizarea aplicațiilor standard în cadrul orelor de matematică și informatică en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account