dc.contributor.author |
BRAICOV, Andrei |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-07T03:36:33Z |
|
dc.date.available |
2023-07-07T03:36:33Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
BRAICOV, Andrei. Utilizarea aplicațiilor standard în cadrul orelor de matematică și informatică. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 1: Didactica științelor exacte. Chişinău: UST, 2022, pp. 108-115. ISBN 978-9975-76-383-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-383-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5119 |
|
dc.description |
Competiția acerbă pentru escaladarea culmilor competenței digitale prin căutarea celor mai complexe soluții (all-in-one) lasă în umbră (pe nedrept) instrumentele digitale și aplicațiile standard care ne stau la îndemână și pe care le utilizăm zilnic în alte domenii decât Educația. În acest articol sunt prezentate modalități de valorificare a aplicațiilor standard pentru digitalizarea rațională și îmbunătățirea lecțiilor de matematică și informatică. |
en_US |
dc.description.abstract |
The fierce competition for escalating the peaks of digital competence by searching for the most complex solutions (all-in-one) overshadows (unfairly) the digital tools and standard applications that are at our fingertips and that we use daily in areas other than Education. This article presents ways to capitalize on standard applications for the rational digitization and improving of math and informatics lessons. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Matematică |
en_US |
dc.subject |
Informatică |
en_US |
dc.subject |
Lecție |
en_US |
dc.subject |
Competența digitală |
en_US |
dc.subject |
Mathematics |
en_US |
dc.subject |
Informatics |
en_US |
dc.subject |
Lesson |
en_US |
dc.subject |
Digital competence |
en_US |
dc.title |
Utilizarea aplicațiilor standard în cadrul orelor de matematică și informatică |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |