REPOZITORIU UPSC

Motivația elevilor pentru studierea matematicii. Considerente teoretico-praxiologice

Show simple item record

dc.contributor.author SALI, Larisa
dc.contributor.author COVALCIUC, Mirela
dc.date.accessioned 2023-07-07T03:16:56Z
dc.date.available 2023-07-07T03:16:56Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation SALI, Larisa, COVALCIUC, Mirela. Motivația elevilor pentru studierea matematicii. Considerente teoretico-praxiologice. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 1: Didactica științelor exacte. Chişinău: UST, 2022, pp. 66-72. ISBN 978-9975-76-383-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-383-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5113
dc.description În lucrare sunt prezentate unele aspecte privind motivația pentru învățare ca fenomen și, în particular, sunt scoase în evidență unele strategii de sporire a motivației pentru studierea matematicii. Sunt propuse exemple de contexte care pot crește atractivitatea conținuturilor matematice și trezi interesul elevilor. en_US
dc.description.abstract The paper presents some aspects of motivation to learn as a phenomenon and, in particular, highlights some strategies to increase motivation to study mathematics. Examples of contexts are proposed that can increase the attractiveness of mathematical content and arouse students' interest. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Motivație en_US
dc.subject Educație matematică en_US
dc.subject Emoție en_US
dc.subject Interes cognitiv en_US
dc.subject Motivation en_US
dc.subject Mathematical education en_US
dc.subject Emotion en_US
dc.subject Cognitive interest en_US
dc.title Motivația elevilor pentru studierea matematicii. Considerente teoretico-praxiologice en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account