dc.contributor.author |
SALI, Larisa |
|
dc.contributor.author |
COVALCIUC, Mirela |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-07T03:16:56Z |
|
dc.date.available |
2023-07-07T03:16:56Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
SALI, Larisa, COVALCIUC, Mirela. Motivația elevilor pentru studierea matematicii. Considerente teoretico-praxiologice. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 1: Didactica științelor exacte. Chişinău: UST, 2022, pp. 66-72. ISBN 978-9975-76-383-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-383-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5113 |
|
dc.description |
În lucrare sunt prezentate unele aspecte privind motivația pentru învățare ca fenomen și, în particular, sunt scoase în evidență unele strategii de sporire a motivației pentru studierea matematicii. Sunt propuse exemple de contexte care pot crește atractivitatea conținuturilor matematice și trezi interesul elevilor. |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper presents some aspects of motivation to learn as a phenomenon and, in particular, highlights some strategies to increase motivation to study mathematics. Examples of contexts are proposed that can increase the attractiveness of mathematical content and arouse students' interest. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Motivație |
en_US |
dc.subject |
Educație matematică |
en_US |
dc.subject |
Emoție |
en_US |
dc.subject |
Interes cognitiv |
en_US |
dc.subject |
Motivation |
en_US |
dc.subject |
Mathematical education |
en_US |
dc.subject |
Emotion |
en_US |
dc.subject |
Cognitive interest |
en_US |
dc.title |
Motivația elevilor pentru studierea matematicii. Considerente teoretico-praxiologice |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |