dc.contributor.author |
MAFTEA, Serghei |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-07T03:13:25Z |
|
dc.date.available |
2023-07-07T03:13:25Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
MAFTEA, Serghei. Considerațiuni privind predarea-învățarea. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 1: Didactica științelor exacte. Chişinău: UST, 2022, pp. 60-65. ISBN 978-9975-76-383-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-383-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5112 |
|
dc.description |
Aplicarea metodelor și procedeelor didactice la orele de matematică au o importanță deosebită datorită faptului că acestea sunt elementele operaționale la care profesorul apelează pe parcursul unei lecții, contribuind astfel la edificarea eficientă și optimă a demersului didactic. Metodele și procedeele didactice interactive reprezintă achiziții imperios necesare ale profesorului în vederea atingerii finalităților didactice asociate lecțiilor de matematică, in special când se presupune abordarea de subiecte STEAM. Astfel, acestea presupun capacitatea de a forma, dezvolta și aplica cunoștințe de matematică, tehnologie, fizică etc cu scopul de a rezolva probleme generate de viața cotidiană având la bază gândirea logică, coerența, creativitatea și careva deprinderi de viață și muncă. |
en_US |
dc.description.abstract |
The application of teaching methods and procedures to mathematics classes is of particular importance due to the fact that these are the operational elements that the teacher uses during a lesson, thus contributing to the efficient and optimal construction of the approach. in order to achieve the finalities of teaching associated with mathematics lessons, especially when it comes to approaching STEAM topics. Thus, they require the ability to form, develop and apply knowledge of mathematics, technology, physics, etc. in order to solve problems generated by everyday life based on logical thinking, coherence, creativity and some skills. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Didactica matematicii |
en_US |
dc.subject |
Metodă de predare |
en_US |
dc.subject |
Sarcina didactică |
en_US |
dc.subject |
STEAM |
en_US |
dc.subject |
Geogebra |
en_US |
dc.subject |
Didactics of mathematics |
en_US |
dc.subject |
Teaching method |
en_US |
dc.subject |
STEAM |
en_US |
dc.subject |
Geogebra |
en_US |
dc.subject |
Teaching task |
en_US |
dc.title |
Considerațiuni privind predarea-învățarea |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |