REPOZITORIU UPSC

Probleme nonstandard de matematică și rolul pedagogic al lor în dezvoltarea competențelor matematice la viitorii învățători ai claselor primare

Show simple item record

dc.contributor.author HAJDEU, Mihaela
dc.date.accessioned 2023-07-06T03:42:27Z
dc.date.available 2023-07-06T03:42:27Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation HAJDEU, Mihaela. Probleme nonstandard de matematică și rolul pedagogic al lor în dezvoltarea competențelor matematice la viitorii învățători ai claselor primare. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 1: Didactica științelor exacte. Chişinău: UST, 2022, pp. 48-52. ISBN 978-9975-76-383-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-383-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5104
dc.description Problema formării competențelor matematice la școlari este o problemă destul de actuală, aceasta rezultând din faptul că dezvoltarea tehnologiilor informaționale și comunicaționale este una rapidă și pătrunde în diverse domenii ale cunoașterii. Matematica are mari oportunități de dezvoltare a gândirii elevilor în procesul de învățare a acestora chiar de la o vârstă fragedă. Dezvoltarea cunoștințelor și abilităților matematice la elevii claselor primare depinde în totalmente de pregătirea matematică a învățătorilor. În acest context, articolul este consacrat problemei formării competențelor matematice la viitorii învățători ai claselor primare prin prisma antrenării acestora în activități de rezolvare a problemelor nonstandard de matematică. en_US
dc.description.abstract The problem of training mathematical skills in schoolchildren is a rather current problem, resulting from the fact that the development of information and communication technologies is rapid and penetrates into various fields of knowledge. Mathematics has great opportunities to develop students' thinking in the process of learning them from an early age. The development of mathematical knowledge and skills in primary school students depends entirely on the mathematical training of teachers. In this context, the article is devoted to the problem of training mathematical skills in future primary school teachers in terms of their involvement in activities to solve non-standard math problems. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Problemă nonstandard en_US
dc.subject Predare en_US
dc.subject Proces cognitiv en_US
dc.subject Activitate matematică en_US
dc.subject Competență matematică en_US
dc.subject Nonstandard problems en_US
dc.subject Teaching en_US
dc.subject Cognitive processes en_US
dc.subject Mathematical activities en_US
dc.subject Mathematical skills en_US
dc.title Probleme nonstandard de matematică și rolul pedagogic al lor în dezvoltarea competențelor matematice la viitorii învățători ai claselor primare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account