REPOZITORIU UPSC

Promovarea unui învățământ formativ prin utilizarea metodelor alternative de evaluare în cadrul lecțiilor de matematică

Show simple item record

dc.contributor.author CIMÎHOV, Natalia
dc.date.accessioned 2023-07-06T03:37:34Z
dc.date.available 2023-07-06T03:37:34Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation CIMÎHOV, Natalia. Promovarea unui învățământ formativ prin utilizarea metodelor alternative de evaluare în cadrul lecțiilor de matematică. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 1: Didactica științelor exacte. Chişinău: UST, 2022, pp. 43-47. ISBN 978-9975-76-383-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-382-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-383-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5103
dc.description Evaluarea este partea integrantă a procesului de predare-învățare, furnizând în primul rând cadrelor didactice și elevilor informațiile necesare desfăşurării optime al instruirii. Scopul principal al acestei teme este prezentarea diferitelor metode de evaluare ce pot fi utilizate în cadrul orei de matematică (de la cele tradiționale la cele alternative), proiectarea, elaborarea și valorificarea metodelor de evaluare, precum și evidențierea caracterului formativ al acestora. en_US
dc.description.abstract Assessment is an integral part of the teaching-learning process, providing primarily teachers and students with the information needed for optimal training. The main purpose of this topic is to present the different assessment methods that can be used in mathematics (from traditional to alternative), the design, development and use of assessment methods, as well as highlightingtheir formative nature. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Evaluare formativă en_US
dc.subject Evaluare digitală en_US
dc.subject Însușire conștientă en_US
dc.subject Formative assessment en_US
dc.subject Digital assessment en_US
dc.subject Conscious learning en_US
dc.title Promovarea unui învățământ formativ prin utilizarea metodelor alternative de evaluare în cadrul lecțiilor de matematică en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account