dc.contributor.author |
BELISCHII, Alexandru |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-06T03:22:58Z |
|
dc.date.available |
2023-07-06T03:22:58Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
BELISCHII, Alexandru. Putem învăţa toţi matematica? Dificultăţi în predarea matematicii. În: Conferința Republicană a Cadrelor Didactice, 26-27 februarie 2022. Vol. 1: Didactica științelor exacte. Chişinău: UST, 2022, pp. 20-25. ISBN 978-9975-76-383-7 |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-382-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-383-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5099 |
|
dc.description |
În imensul ocean de cunoştinţe acumulate de omenire în dezvoltarea sa istorică milenară cunoştinţele matematice, procedeele de gândire proprii matematicii, limbajul ei specific ocupă un loc demn atât după conţinut, cât și după însemnătate. E de la sine înţeles, că această bogată moştenire nu poate fi inclusă în întregime în programa şcolară. Apare întrebarea ce trebuie de studiat. Pe baza analizei realizărilor matematicii moderne și luând în consideraţie legităţile învăţământului matematic, conţinutul pentru elevi trebuie prezentat ca o structură bine închegată, corectă din punct de vedere ştiinţific, comod pentru aplicarea în practică și care dispune de posibilităţi informative și formative mari. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Limbaj matematic |
en_US |
dc.subject |
Realizare matematică |
en_US |
dc.subject |
Cunoştinţă matematică |
en_US |
dc.subject |
Învăţământ matematic |
en_US |
dc.title |
Putem învăţa toţi matematica? Dificultăţi în predarea matematicii |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |