dc.contributor.author |
SAVIN, Elena |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-30T07:08:20Z |
|
dc.date.available |
2023-06-30T07:08:20Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
SAVIN, Elena. Repere teoretico-metodologice de valorificare a inteligenței spațiale în cadrul studierii elementelor intuitive de geometrie în clasele primare. În: Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației : Materiale ale Conferinței Naționale, Chișinău, 9 decembrie 2022. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 111-120. ISBN 978-9975-46-730-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-730-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5070 |
|
dc.description |
Prin predarea-învățarea elementelor intuitive de geometrie în clasele primare contribuim la formarea la elevi a unor reprezentări spaţiale, la dezvoltarea gândirii logice, a raţionamentului. În acest articol sunt elucidate reperele teoretico-metodologice de valorificare a inteligenței spațiale la elevi și este evidențiat aspectul metodologic de predare-învățare a elementelor intuitive de geometrie în clasele primare. |
en_US |
dc.description.abstract |
By teaching-learning the intuitive elements of geometry in the primary classes, we contribute to the formation of spatial representations in students, to the development of logical thinking and reasoning. In this article, the theoretical-methodological benchmarks for capitalizing on students' spatial intelligence are elucidated and the methodological aspect of teaching-learning the intuitive elements of geometry in primary classes is highlighted. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Intelligence |
en_US |
dc.subject |
Spatial intelligence |
en_US |
dc.subject |
Intuitive elements |
en_US |
dc.subject |
Geometry problems |
en_US |
dc.subject |
Methodological benchmarks |
en_US |
dc.subject |
Primary classes |
en_US |
dc.subject |
Intelegență |
en_US |
dc.subject |
Intelegență spațială |
en_US |
dc.subject |
Elemente intuitive |
en_US |
dc.subject |
Probleme de geometrie |
en_US |
dc.subject |
Repere metodologice |
en_US |
dc.subject |
Clase primare |
en_US |
dc.title |
Repere teoretico-metodologice de valorificare a inteligenței spațiale în cadrul studierii elementelor intuitive de geometrie în clasele primare |
en_US |
dc.title.alternative |
Theoretical-methodological markers for valuation of spatial intelligence in the framework of studying the intuitive elements of geometry in primary classes |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |