REPOZITORIU UPSC

Repere teoretico-metodologice de valorificare a inteligenței spațiale în cadrul studierii elementelor intuitive de geometrie în clasele primare

Show simple item record

dc.contributor.author SAVIN, Elena
dc.date.accessioned 2023-06-30T07:08:20Z
dc.date.available 2023-06-30T07:08:20Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation SAVIN, Elena. Repere teoretico-metodologice de valorificare a inteligenței spațiale în cadrul studierii elementelor intuitive de geometrie în clasele primare. În: Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației : Materiale ale Conferinței Naționale, Chișinău, 9 decembrie 2022. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 111-120. ISBN 978-9975-46-730-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-730-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5070
dc.description Prin predarea-învățarea elementelor intuitive de geometrie în clasele primare contribuim la formarea la elevi a unor reprezentări spaţiale, la dezvoltarea gândirii logice, a raţionamentului. În acest articol sunt elucidate reperele teoretico-metodologice de valorificare a inteligenței spațiale la elevi și este evidențiat aspectul metodologic de predare-învățare a elementelor intuitive de geometrie în clasele primare. en_US
dc.description.abstract By teaching-learning the intuitive elements of geometry in the primary classes, we contribute to the formation of spatial representations in students, to the development of logical thinking and reasoning. In this article, the theoretical-methodological benchmarks for capitalizing on students' spatial intelligence are elucidated and the methodological aspect of teaching-learning the intuitive elements of geometry in primary classes is highlighted. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Intelligence en_US
dc.subject Spatial intelligence en_US
dc.subject Intuitive elements en_US
dc.subject Geometry problems en_US
dc.subject Methodological benchmarks en_US
dc.subject Primary classes en_US
dc.subject Intelegență en_US
dc.subject Intelegență spațială en_US
dc.subject Elemente intuitive en_US
dc.subject Probleme de geometrie en_US
dc.subject Repere metodologice en_US
dc.subject Clase primare en_US
dc.title Repere teoretico-metodologice de valorificare a inteligenței spațiale în cadrul studierii elementelor intuitive de geometrie în clasele primare en_US
dc.title.alternative Theoretical-methodological markers for valuation of spatial intelligence in the framework of studying the intuitive elements of geometry in primary classes en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account