REPOZITORIU UPSC

Mecanismul de reflecție a profesorului privind stabilirea obiectivelor în activitatea inovativă

Show simple item record

dc.contributor.author OVCERENCO, Nadejda
dc.date.accessioned 2023-06-30T06:52:07Z
dc.date.available 2023-06-30T06:52:07Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation OVCERENCO, Nadejda. Mecanismul de reflecție a profesorului privind stabilirea obiectivelor în activitatea inovativă. În: Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației : Materiale ale Conferinței Naționale, Chișinău, 9 decembrie 2022. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 96-103. ISBN 978-9975-46-730-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-730-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/5068
dc.description Lucrarea analizează fenomenul de reflecție a profesorilor asupra stabilirii obiectivelor în activitatea de inovare. Conceptul de reflecție a cadrelor didactice asupra stabilirii scopurilor în activitatea de inovare este conceput ca fiind capacitatea profesorului de a înțelege și analiza propria conștiință inovatoare și comportamentul corespunzător, capacitatea de a reflecta asupra a ceea ce se întâmplă în mintea sa cu privire la calitatea conceptului de stabilire a obiectivelor în activitatea de inovare. De asemenea, sunt identificate semnele reflecției profesorilor asupra stabilirii obiectivelor în activitatea de inovare. Rezultatele studiului au atras atenția asupra importanței luării în considerare a potențialului profesorului de a reflecta asupra stabilirii obiectivelor în activitatea de inovare din perspectiva cunoașterii și analizei propriei conștiințe și comportament profesional demonstrate în activitatea de inovare. en_US
dc.description.abstract The paper analyzes the phenomenon of teacher reflection on goal setting in innovation activity. The concept of pedagogical personnel reflection on goal setting in innovation activity is understood as the teacher’s ability to understand and analyze one’s own innovative consciousness and corresponding behavior, the ability to reflect on what is happening in his mind regarding the quality of the concept of goal setting in innovation activity. Also identified are the signs of teacher reflection on goal setting in innovation activity. The results of the study drew attention to the importance of taking into account the potential of the teacher in the reflection of the teacher as the knowledge and analysis of their own consciousness and behavior regarding their professional abilities. en_US
dc.language.iso ru en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject Innovation en_US
dc.subject Reflection en_US
dc.subject Învățământ en_US
dc.subject Inovare en_US
dc.subject Reflecție en_US
dc.title Mecanismul de reflecție a profesorului privind stabilirea obiectivelor în activitatea inovativă en_US
dc.title.alternative The mechanism of teacher's reflection on goal-setting in innovative activity en_US
dc.title.alternative Механизм рефлексии учителя на целеполагание в инновационной деятельности en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account