dc.contributor.author |
ȘVEȚ, Aurelia |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-16T12:19:18Z |
|
dc.date.available |
2023-06-16T12:19:18Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
ȘVEȚ, Aurelia. Motivarea învățării active prin proiecte STEAM la lecțiile de biologie. În: Materialele Conferinței Științifice Internaționale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)", ediția a 2-a. Chişinău: UST, 28-29 Octombrie 2022, pp. 511-515. ISBN 978-9975-76-411-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-411-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4994 |
|
dc.description |
Articolul include aspecte referitoare la necesitatea abordării inter- și transdisciplinare a predăriiînvățării la etapa actuală. Cu exemple concrete se argumentează acest aspect la disciplina Biologie. În mod particular se examinează rolul proiectelor STEM/STEAM la lecții. Sunt descrise exemple de aplicare practică la lecții de biologie a metodelor proiectului STEM. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article includes aspects related to the need for an inter and transdisciplinarity approach to teaching learning process at the current stage. With concrete examples, this aspect is argued in biology's discipline. In particular the role of STEM/STEAM projects during lessons is examined. The article describes experiments carried out within the lessons and a STEM project from educational practice. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Învățare activă |
en_US |
dc.subject |
Proiect STEM |
en_US |
dc.subject |
Abordare interdisciplinară |
en_US |
dc.subject |
Active learning |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity approach |
en_US |
dc.subject |
STEM/STEAM project |
en_US |
dc.title |
Motivarea învățării active prin proiecte STEAM la lecțiile de biologie |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |