REPOZITORIU UPSC

Modalități de implementare a tehnologiilor informaționale la orele de biologie prin intermediul proiectelor STEAM

Show simple item record

dc.contributor.author RAILEANU, Dina
dc.date.accessioned 2023-06-16T12:13:37Z
dc.date.available 2023-06-16T12:13:37Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation RAILEANU, Dina. Modalități de implementare a tehnologiilor informaționale la orele de biologie prin intermediul proiectelor STEAM. În: Materialele Conferinței Științifice Internaționale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)", ediția a 2-a. Chişinău: UST, 28-29 Octombrie 2022, pp. 507-510. ISBN 978-9975-76-411-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-411-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4993
dc.description Tehnologiile informaționale și comunicaționale au un caracter dinamic și sunt în continuă evoluție. Influența pozitivă a digitalizării se resimte în toate domeniile vitale. În sistemul de educație implementarea TIC are o influiența durabilă, în contextul cerințelor actuale pe plan profesional și sociocultural. Produsele reaizate de elevi în cadrul orelor biologie oferă posibilitatea implimentării TIC la scară largă. Un produs școlar modern necesită a fi saturat cu ilustrații, aplicații de redare virtuală a realității și altele. În prezentul articol sunt dezvăluite unele aspecte teoretice ale utilizării tehnologiilor informaționale în procesul elaborare și prezentare a proiectelor STEAM. en_US
dc.description.abstract Information and communication technologies have a dynamic character and are still evolving. The positive influence of digitization is felt in all vital areas. In the education system, ICT implementation has a lasting influence, in the context of current professional and socio-cultural requirements. The products made by students in biology classes offer the possibility of large-scale ICT implementation. A modern school product needs to be saturated with illustrations, virtual reality rendering applications and others. In this article, some theoretical aspects of the use of information technologies in the process of developing and presenting STEAM projects are revealed. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Proiect STEAM en_US
dc.subject Educație STEAM en_US
dc.subject Instrument digital en_US
dc.subject TIC en_US
dc.subject STEAM project en_US
dc.subject ICT implementation en_US
dc.title Modalități de implementare a tehnologiilor informaționale la orele de biologie prin intermediul proiectelor STEAM en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    28-29 octombrie, Chisinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account