REPOZITORIU UPSC

Conceptul STEM/STEAM/STREAM – un imperativ al secolului XXI

Show simple item record

dc.contributor.author OLARI, Victoria
dc.contributor.author ZAVTUR, Ludmila
dc.date.accessioned 2023-06-16T12:07:41Z
dc.date.available 2023-06-16T12:07:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation OLARI, Victoria, ZAVTUR, Ludmila. Conceptul STEM/STEAM/STREAM – un imperativ al secolului XXI. În: Materialele Conferinței Științifice Internaționale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)", ediția a 2-a. Chişinău: UST, 28-29 Octombrie 2022, pp. 503-506. ISBN 978-9975-76-411-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-411-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4992
dc.description Profesiile viitorului se schimbă de la o zi la alta într-un tempou exponențial, cunoștințele și competențele dezvoltate astăzi la elevi nu sunt suficiente pentru a-i pregăti pentru viață. De când a apărut conceptele STEM/STEAM/STREAM profesorii au fost încurajați să integreze Știința, Tehnologia, Ingineria și Matematica în programele de învățământ pentru a se asigura că elevii sunt pregătiți să se încadreze pe piața muncii din ce în ce mai axată pe Știință și Inginerie. Defalcarea materiilor de studiu prin dezvoltarea unor forme de învățare multidisciplinară și bazată pe fenomene, precum extinderea STEM către STEAM către STREAM, adaugă o dimensiune umană și creativă care poate da un suflu nou învățării. en_US
dc.description.abstract The professions of the future are changing exponentially from day to day, and the knowledge and skills developed in students today are not enough to prepare them for life. Since the emergence of the STEM/STEAM/STREAM concepts, teachers have been encouraged to integrate Science, Technology, Engineering and Mathematics into the curriculum to ensure that students are prepared for the increasingly Science and Engineering driven job market. Breaking down subject areas by developing multidisciplinary and phenomenon-based forms of learning, such as extending STEM to STEAM to STREAM, adds a human and creative dimension that can breathe new life into learning. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Concept STEM en_US
dc.subject Gândire critică en_US
dc.subject Educația STEM en_US
dc.subject Abordare interdisciplinară en_US
dc.subject Tip de educație en_US
dc.subject Critical thinking en_US
dc.subject STEM education en_US
dc.title Conceptul STEM/STEAM/STREAM – un imperativ al secolului XXI en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    28-29 octombrie, Chisinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account