REPOZITORIU UPSC

Rolurile și competențele profesorului constructivist

Show simple item record

dc.contributor.author VINNICENCO, Elena
dc.date.accessioned 2023-06-15T12:07:08Z
dc.date.available 2023-06-15T12:07:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation VINNICENCO, Elena. Rolurile și competențele profesorului constructivist. În: Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației : Materiale ale Conferinței Naționale, Chișinău, 9 decembrie 2022. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 42-47. ISBN 978-9975-46-730-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-730-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4984
dc.description Activitatea didactică are o imensitate foarte evidentă, fapt care vizează un spectru larg de cunoștințe și competențe, atitudini, valori, etc. Profesorul constructivist își monitorizază permanent propria activitate, tinde spre autorealizare, să devină un bun arhitect al ideilor sale, pe care să le implementeze în propria carieră profesională. În contextul paradigmei constructiviste profesorul urmează să-și asume și să îndeplinească roluri, care asigură reuşita profesională. În acest context, ne putem referi la rolul de profesor ca cercetător al activităților didactice, fiind inițiatorul și moderatorul acestui proces. en_US
dc.description.abstract The didactic activity has a very obvious immensity, a fact that targets a wide spectrum of knowledge and skills, attitudes, values, etc. The constructivist teacher constantly monitors his own activity, tends to self-realization, to become a good architect of his ideas, which he can implement in his own professional career. In the context of the constructivist paradigm, the teacher is to assume and fulfill roles that ensure professional success. In this context, we can refer to the role of the teacher as a researcher of didactic activities, being the initiator and moderator of this process. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Training process en_US
dc.subject Constructivist paradigm en_US
dc.subject Researcher en_US
dc.subject Proces de instruire en_US
dc.subject Paradigmă constructivistă en_US
dc.subject Cercetător en_US
dc.title Rolurile și competențele profesorului constructivist en_US
dc.title.alternative The roles and competences of the constructivist teacher en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account