dc.contributor.author |
IFTODI, Irina |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-15T11:06:11Z |
|
dc.date.available |
2023-06-15T11:06:11Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
IFTODI, Irina. Competența digitală-misiune importantă în abordarea interdisciplinară STEAM. În: Materialele Conferinței Științifice Internaționale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)", ediția a 2-a. Chişinău: UST, 28-29 Octombrie 2022, pp. 426-432. ISBN 978-9975-76-411-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-411-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4976 |
|
dc.description |
În lucrare sunt descrise căile de formare și dezvoltare a competenței digitale pentru elevii la lecțiile de fizică. Elevii inovativi utilizează instrumente TIC specifice vârstei: de la instrumente simple, cum ar fi Ozobot Bit 2.0 la instrumente de dezvoltare de aplicații informatice, regăsite în setul Arduino sau roboții LEGO MIHDSTORMS EV3. |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper describes the ways of training and developing digital competence for students in physics lessons. Innovative students use age-specific ICT tools: from simple tools such as the Ozobot Bit 2.0 to computer application development tools found in the Arduino kit or LEGO MIHDSTORMS EV3 robots. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Competență digitală |
en_US |
dc.subject |
TIC |
en_US |
dc.subject |
Ozobot |
en_US |
dc.subject |
Arduino |
en_US |
dc.subject |
Digital competence |
en_US |
dc.subject |
Abordarea interdisciplinară |
en_US |
dc.subject |
Abordare STEM |
en_US |
dc.title |
Competența digitală-misiune importantă în abordarea interdisciplinară STEAM |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |