REPOZITORIU UPSC

Asigurarea continuității studiilor universitare (licență, master, doctorat) în formarea cadrelor didactice

Show simple item record

dc.contributor.author USACI, Doina
dc.date.accessioned 2023-06-15T09:12:53Z
dc.date.available 2023-06-15T09:12:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation USACI, Doina. Asigurarea continuității studiilor universitare (licență, master, doctorat) în formarea cadrelor didactice. În: Interconexiunea dimensiunilor de formare profesională prin studii superioare de licență, master, doctorat în științe ale educației : Materiale ale Conferinței Naționale, Chișinău, 9 decembrie 2022. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 5-10. ISBN 978-9975-46-730-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-730-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4973
dc.description Formarea profesională a unui profesor vizează dezvoltarea sa socială, culturală, științifică și profesională generală, formarea calităților profesionale și personale și a valorilor muncii pedagogice. Formarea personalității unui profesor se bazează pe principiul integrării educației formale, non-formale și informale, având ca scop oferirea unei abordări holistice și integrate a învățământului superior prin interacțiune și extindere a activităților educaționale și extrașcolare. Integrarea educației formale, non-formale și informale în procesul de formare a cadrelor didactice contribuie la formarea unei noi gândiri pedagogice care vizează autodezvoltarea, automonitorizarea și formarea viitorilor profesori. en_US
dc.description.abstract Education is a national priority in the Republic of Moldova, which is the basic factor in transmitting and creating new cultural and general-human values, reproduction and progress of human capital, development of national consciousness and identity. The policy documents that define the education reform in the Republic of Moldova are the Sectorial Education Development Strategy, elaborated in accordance with the provisions of the European Education 2030 Strategy, the Education code, but also the country’s commitments under the Association Agreement of the Republic of Moldova with the European Union. Starting from three basic pillars in education: access, relevance and quality, the mentioned policy documents come at the same time to make compatible the structural organization, as well as the content of the national education with the European area of education and research. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Professional training of the teaching staff en_US
dc.subject The prestige of the teaching profession en_US
dc.subject Improving teaching methods en_US
dc.subject Advanced training system en_US
dc.subject Sustainable development en_US
dc.subject Formarea profesională a cadrului didactic en_US
dc.subject Prestigiul profesiei didactice en_US
dc.subject Perfecționarea metodelor de predare en_US
dc.subject Sistem de formare avansată en_US
dc.subject Dezvoltare durabilă en_US
dc.title Asigurarea continuității studiilor universitare (licență, master, doctorat) în formarea cadrelor didactice en_US
dc.title.alternative Ensuring the continuity of university studies (bachelor's, master's, doctorate) in the training of teachers en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account