REPOZITORIU UPSC

Reprezentările grafice în studiul integrat al limbii şi literaturii

Show simple item record

dc.contributor.author CARTALEANU, Tatiana
dc.date.accessioned 2017-01-11T08:13:34Z
dc.date.available 2017-01-11T08:13:34Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation CARTALEANU, Tatiana. Reprezentările grafice în studiul integrat al limbii şi literaturii.In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1, p. 36-43. Bibliogr.- 6 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/496
dc.description.abstract The article concerns the use of strategies involving graphic organisers in the teaching of language and literature. Mind maps, clusterings, tables, graphs, diagrams etc. may be used both to present the structure of studied texts and to organise information or guide imagination. Teaching Romanian language and literature allows us to fully exploit the illustration techniques widely used in management, so that the students may acquire them, too. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject didactica limbii romane--reprezentarile grafice en_US
dc.subject limba romana-literatura romana--studiu integrat--reprezentarile grafice en_US
dc.subject didactica limbii romane en_US
dc.title Reprezentările grafice în studiul integrat al limbii şi literaturii en_US
dc.type Materialele Conferintei en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account