REPOZITORIU UPSC

Evaluarea competențelor de învățare pe tot parcursul vieții formate în cadrul cursului de fizică din clasa a VI

Show simple item record

dc.contributor.author CALALB, Mihail
dc.contributor.author DABIJA, Viorel
dc.date.accessioned 2023-06-13T19:16:45Z
dc.date.available 2023-06-13T19:16:45Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation CALALB, Mihail, DABIJA, Viorel. Evaluarea competențelor de învățare pe tot parcursul vieții formate în cadrul cursului de fizică din clasa a VI. În: Materialele Conferinței Științifice Internaționale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)", ediția a 2-a. Chişinău: UST, 28-29 Octombrie 2022, pp. 383-387. ISBN 978-9975-76-411-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-411-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4965
dc.description Această lucrare este dedicată analizei înțelegerii și deprinderilor de aplicare de către adolescenții de 13 ani din mediul rural a noțiunilor de fizică după primul an de studiere a fizicii. Este arătat că mai puțin de jumătate din elevii clasei a VII înțeleg sensul mărimilor fizice învățate în clasa a VI, deși majoritatea știu unitățile de măsură pentru aceste mărimi fizice. De asemenea se evaluează interesul pentru examinarea situațiilor problemă și atitudinea elevilor față de tehnologiile digitale. S-a stabilit că mai mult de 90% din elevi ar dori să folosească instrumentele TIC la învățare și activități școlare. en_US
dc.description.abstract This paper is dedicated to the analysis of the understanding and application skills of 13-year-old rural teenagers of physics concepts after the first year of studying physics. It is shown that less than half of the 7th grade students understand the meaning of the physical quantities learned in the 6th grade, although most of them know the measurement units for these physical quantities. The interest for problem situations and the students' attitude towards digital technologies are also evaluated. It was determined that more than 90% of students would like to use ICT tools in learning and school activities. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Deprinderi de aplicare en_US
dc.subject Situație de problemă en_US
dc.subject Tehnologii digitale en_US
dc.subject Lifelong learning skills en_US
dc.subject Application skills en_US
dc.subject Problem situation en_US
dc.subject Digital technologies en_US
dc.title Evaluarea competențelor de învățare pe tot parcursul vieții formate în cadrul cursului de fizică din clasa a VI en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    28-29 octombrie, Chisinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account