dc.contributor.author |
BOCANCEA, Viorel |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-13T19:07:13Z |
|
dc.date.available |
2023-06-13T19:07:13Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
BOCANCEA, Viorel. Promovarea activităților STEM/STEAM. În: Materialele Conferinței Științifice Internaționale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)", ediția a 2-a. Chişinău: UST, 28-29 Octombrie 2022, pp. 379-382. ISBN 978-9975-76-411-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-411-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4964 |
|
dc.description |
Promovarea activităților STEM/STEAM este actuală în contextul reformei învățământului general și universitar. La moment este implementată cea de patra ediție a curriculumului național în care se recomandă proiectele STEM/STEAM în calitate de activități de învățare. Profesorii de la diferite disciplini au nevoie de mai multe informații despre activitățile STEM/STEAM, care este difuzată de mai multe surse. În articol se analizează diferite moduri de promovare al acestor activități. |
en_US |
dc.description.abstract |
The promotion of STEM/STEAM activities is current in the context of the reform of general and university education. The fourth edition of the national curriculum is currently being implemented in which STEM/STEAM projects are recommended as learning activities. Teachers in different disciplines need more information about STEM/STEAM activities, which is disseminated from several sources. The article analyzes different ways of promoting these activities. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Promovarea activităților de învățare |
en_US |
dc.subject |
Proiect STEM |
en_US |
dc.subject |
Abordarea STEM în educație |
en_US |
dc.subject |
Promoting learning activities |
en_US |
dc.subject |
STEM approach in education |
en_US |
dc.subject |
STEM project |
en_US |
dc.title |
Promovarea activităților STEM/STEAM |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |