dc.contributor.author |
POROMBRICA, Maia |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-12T18:24:51Z |
|
dc.date.available |
2023-06-12T18:24:51Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
POROMBRICA, Maia. Primii pași în programare. În: Materialele Conferinței Științifice Internaționale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)", ediția a 2-a. Chişinău: UST, 28-29 Octombrie 2022, pp. 333-337. ISBN 978-9975-76-411-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-411-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4956 |
|
dc.description |
Acest articol conține sfaturi pentru a începe studierea programării de la treapta primară. Pentru aceasta sunt recomandate și descrise doua platforme: prima – blookly.games, unde programarea se studiază prin joc, a doua – scratch.mit.edu, unde elevii găsesc indicațiile, exemplele și mediul de programare Scratch. Ambele platforme sunt accesibile în limba română. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article contains tips for the study of programming at elementary level. For this there are two platforms recommended and described. The first – blookly.games, where programming is studied through a game. The second – scratch.mit.edu, here students can find directions, examples, and programming via scratch. Both platforms are accessible in Romanian language. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Blockly |
en_US |
dc.subject |
Scratch |
en_US |
dc.subject |
Competența digitală |
en_US |
dc.subject |
Gândire computațională |
en_US |
dc.subject |
Computational Fluency-CF |
en_US |
dc.title |
Primii pași în programare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |