REPOZITORIU UPSC

Utilizarea chatbotului în procesul didactic pentru încurajarea și stimularea performanțelor elevilor

Show simple item record

dc.contributor.author MIHĂLACHE, Lilia
dc.contributor.author CHIRIAC, Liubomir
dc.date.accessioned 2023-06-12T18:06:40Z
dc.date.available 2023-06-12T18:06:40Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation MIHĂLACHE, Lilia, CHIRIAC, Liubomir. Utilizarea chatbotului în procesul didactic pentru încurajarea și stimularea performanțelor elevilor. În: Materialele Conferinței Științifice Internaționale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)", ediția a 2-a. Chişinău: UST, 28-29 Octombrie 2022, pp. 316-319. ISBN 978-9975-76-411-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-411-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4953
dc.description În această lucrare sunt examinate unele modalități de încurajare a copiilor care interacționează nesupravegheați și din proprie inițiativă cu un sistem complet autonom de învățare asistată de calculator plasat în sala de clasă de tip Clasa Viitorului. Sunt examinate mecanismele de încurajare a copiilor și sunt cercetate aspecte psiho-pedagogice și comportamentul lor atunci când li se adresează cuvinte de încurajare și de laude legate de efort prin intermediul unui chat bot realizat pentru Telegram. en_US
dc.description.abstract This paper describes a study in which children could interact unsupervised and on their own initiative with a fully autonomous computer-assisted learning system located in the Classroom of the Future classroom. The focus of this study was to investigate how children's mindsets are affected when they are given effort-related praise. The praises are done through a chat bot made for Telegram. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Chat bot en_US
dc.subject Clasa Viitorului en_US
dc.subject Computer assisted learning system en_US
dc.subject SÎAC en_US
dc.title Utilizarea chatbotului în procesul didactic pentru încurajarea și stimularea performanțelor elevilor en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    28-29 octombrie, Chisinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account