dc.contributor.author |
GASNAȘ, Ala |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-11T08:42:50Z |
|
dc.date.available |
2023-06-11T08:42:50Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
GASNAȘ, Ala. Informatica și conceptul STEAM. În: Materialele Conferinței Științifice Internaționale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)", ediția a 2-a. Chişinău: UST, 28-29 Octombrie 2022, pp. 286-292. ISBN 978-9975-76-411-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-411-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4948 |
|
dc.description |
Educația STEAM, folosind TI, este o metodă educațională atractivă pentru studenții generației digitale de a învăța ușor și plăcut conținuturile de matematică, științe și tehnologie. Abordarea STEAM este mai mult decât o simplă strategie de instruire. Este o sursă de inspirație pentru inovare și o abordare transformatoare a educației școlare. Iar în acest articol am încercat să elucidez rolul și locul Informaticii în educația STEAM. |
en_US |
dc.description.abstract |
STEAM education using IT is an attractive educational method for students of the digital generation to learn math, science and technology content easily and pleasantly. The STEAM approach is more than just an instructional strategy. It is an inspiration for innovation and a transformative approach to school education. And in this article I tried to elucidate the role and place of Informatics in STEAM education. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Educație științifică |
en_US |
dc.subject |
Gândire computațională |
en_US |
dc.subject |
Educație informatică |
en_US |
dc.subject |
Tehnologii informaționale |
en_US |
dc.subject |
Science education |
en_US |
dc.subject |
Computational thinking |
en_US |
dc.subject |
Computer education |
en_US |
dc.subject |
Information Technology |
en_US |
dc.title |
Informatica și conceptul STEAM |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |