dc.contributor.author |
EVDOCHIMOV, Radames |
|
dc.contributor.author |
POPOV, Lidia |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-11T08:26:54Z |
|
dc.date.available |
2023-06-11T08:26:54Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
EVDOCHIMOV, Radames, POPOV, Lidia. Impactul conceptului STEAM în procesul de predare / învățare a disciplinei liceale informatică. În: Materialele Conferinței Științifice Internaționale "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)", ediția a 2-a. Chişinău: UST, 28-29 Octombrie 2022, pp. 281-285. ISBN 978-9975-76-411-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-411-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4946 |
|
dc.description |
În lucrarea de față am propus să scoatem în relief importanța conceptului STEAM în procesul de predare-învățare la disciplina liceală Informatică, dar și unele probleme ce pot apărea în procesul implementării acestui concept și respectivele recomandări pentru cadre didactice care vor ajuta să soluționeze problemele și dificultățile apărute. |
en_US |
dc.description.abstract |
In the present paper, we proposed to highlight the importance of the STEAM concept in the teaching-learning process in high school Informatics, but also some problems that may arise in the process of implementing this concept and the respective recommendations for teachers that will help them to solve the problems and difficulties appeared. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Concept STEAM |
en_US |
dc.subject |
Proces de predare-învățare |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
STEAM concept |
en_US |
dc.subject |
Teaching-learning process |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.title |
Impactul conceptului STEAM în procesul de predare / învățare a disciplinei liceale informatică |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |